Mansor Sahkan CAT : Cocky Arrogant Tokong @cmlimguaneng

Setelah lebih 4 tahun blog Pisau mendedahkan betapa ketua menteri regim DAP Pulau Pinang seorang yang angkuh,cakap besar,pembohong dan juga langsung tak boleh dikritik bagaikan  dewa dan tuhan tuhan suci pakatan akhirnya terbukti apabila timbalannya sendiri mengakui bahawa Lim Guan Eng seorang bagai tokong, sombong dan cukup angkuh.


Malah Dr Mansor sendiri mengelar Cocky Arrogant  Tokong bagi mengantikan istilah CAT Coruption,Arrogance dan Transgresion ,penambah baikkan istilah CAT yang dibuat oleh Dr Mansor sudah pasti membuka mata ramai pihak siapa sebenar diri Guan Eng.


Apa yang pasti menurut sumber Pisau yang cukup rapat didalam pejabat Ketua Menteri,Lim Guan Eng begitu marah  malah mengesahkan lagi dakwaan Adun Tong Gas bahawa pemimpin melayu tidak boleh dipercayai didalam satu mesyuarat DAP.

Dalam pada itu Datuk Seri Reezal Merican Ketua Penerangan Pemuda Umno Malaysia turut mengucapkan tahniah dan berterima kasih kepada Dr Mansor mengesahkan dakwaan bahawa Guan Eng seorang yang cukup sombong dan angkuh.
<iframe width="460" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/8uFjHZuYlM8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Pisau kata " betul ker orang kuat Malik yang bocorkan rakaman tu? :-)"
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...