BOIKOT DAP LAKNATULLAH NI !

Aku setuju pastikan DAP tersungkur

Boikot juga PAS dan PKR yang menjadi balaci DAP

Mohon syarat mengundi hanya untuk orang melayu dan bumiputra je...

yang lain tu dah bagi kewarganegaraan tu kira bagus la

Setuju nama pon Tanah Melayu Bro

Boikot semua pencacai-pencacai DAPpigs termasuklah keldai-keldai dan pak turut mereka semua. Syarat mengundi untuk orang melayu dan bumiputra saja tu memang aku sokong 1000%.

BOIKOTTTTT..!!!!!

kita spread BOIKOT ni kat semua media...facebook, Tweeter bla2...mulut ke mulut...

insya-Allah boleh.

Walau Melayu bukan pelopor ekonomi tapi Melayu pelopor kuasa membeli...

Hidup Melayu...!!!

Dah terbukti kat penang DAP ni memang tamakkk

tak caya tanya timbalan ketua mentri penang....

1 juta % setuju hak mengundi pada Melayu & Bumiputra jeeee

Memang aku tak pernah masuk kedai dia. Lepas ni memang aku ajak semua orang boikot tempat tuh.

terkini Pro BN menang lagi di UM

ini tanda orang Muda tolak PR

Aku bangga jadi X UM

Hidup BN

Member2 aku x UM semua dah masuk BN

UM 1997

Mohon kerajaan banyakkan peniaga2 melayu ....

dah bosan gi kedai cina specialy masa service keta....

Bukala rangkaian service keta peniaga melayu yang berkualiti

mesti cina tak tidur malam lepas ni

sudah tiba masanya kuasa ekonomi dikuasai orang melayu

Sungkurkan DAP agar Maruah Melayu dapat dipertahankan

Pakcik2 PAS dah udah la tu jadi pencacai DAP...

Saya sokong dan beri komitmen utk tidak lagi ke Old Town. Sebelum ni ada pergi juga utk guna wi-fi dia, tp lepas kes ni mmg dah tak pergi dah.

Tahniah pd siapa yg buat banner ini.

Terbaru dari Pilihanraya Semula 2 Kerusi di Kampus UM!
Pro-BN menang di UM!

Kalau semua IPTA Pro BN menang maknanya riwayat PR semakin hampir la yeee

tahniah orang muda anda telah menyelamatkan bangsa dan negara ini

Aku dah lama geram tengok DAP yang tak sudah mempertikaikan hak orang Melayu niii

tak sabar nak ngundi...

Pemuda BN

GAP update budget ada tak aku tak de channel nak dengar

Boikot DAP setuju sgt2

Belilah barang2 di Mydin...
murah..pampers anak aku jenama Drypers beza rm10 yng di jual di kedai dan pasaraya kendalian orang2 china.

Proton dan MMC Malaysia pls appoint Malay Panel

Tak mau cina lagi perggghhhh

Phewwwwwwwwwiiitttttt!!!

Lari tajuk sekejap....

Pro BN menang di UM dalam pilihanraya
semula 2 kerusi di Kampus UM!

Mana pencacai tahap paria yng mengatakan semua anak muda di universiti menyokong PR meh lah sini bagi komen.
Semestinya selepas minum di Old Town White coffee korang akan lebih dibabikan ngeh..ngeh..ngeh..ngeh...
ngeh..negh..ngeh..!

Confirm haram minum di Old Town White Coffee..?

Rujuk Blog,
.akanSuaraAnakMuda1malaysia+%28ARMAND+GERAKAN+SUARA+ANAKMUDA+1MALAYSIA%29

Budget dah start Al juburi mesti tak duduk tenang

Budget Mesra rakyat yeaaahhh

Boikot DAP

Lapas ni mesti payau laaa puak2 pembangkang ....

PR bye-bye

Skim insurance untuk peniaga kecil dibiayai kerajaan dgn belanja 16 juta setahun

Peniaga & penjaja diperuntukkan dana pinjaman untuk memajukan peniaga kecil dan sederhana

Oil & Gas insentif - 100% pengeculain cukai selama 10 tahun

pengecualian cukai peniaga sektor pelancongan yahoooooo

Cian sunnguh pecacaii Pakatan cmne mau backup perniagaan Tuan Besar DAP makanan Haram Ha Ha Ha...

Skim Insurance bagi nelayan

pengusaha sawah skim perlindungan takaful 13k bagi setiap pesawah

Aku tengok orang2 PAS menikus je buat2 tak dengar......-)

tak sanggup nak dengar

Yesza...JOM BOIKOT produk celaka DAPig tu.....

Apa dia igt puak dia yg menguasai ekonomi akan terus kukuh kalo kuasa beli yg majoriti org Melayu brpakat mmboikot...

Harus diajar..idop di donia nih kite saling perlu memerlukn...Jgn trlalu 'ASSOBIYAH' dgn kaum dan perjuangan sendiri saja....

BOIKOT OLD TOWN WHITE COFFEE SERTA ROTI MASSIMO..

Kita hancurkan keangkuhan DAP ni ajar dia sket...

Hidup Melayu

baru aku tau white cofie dap ig punya aku selalu minum kat ciru nampak saifudin abdullah menteri KPT pun suka minum kat sini

bangsa pendatang mana ada hak mengundi

aku amat sokong undi unt melayu dan bumiputra jee undi mereka utk meletakan wakil suara meka kpd kerajaan tapi undi meka bukan penentu kuasa kerajaann sokonggg takkkk

Semua pembaca yang budiman dan moderator, saya ingin mencelah sedikit promosi.

Saya adalah pengusaha kopi berstatus Bumiputra yang mengeluar poruk kopi putih HALAL atas jenama Malaysia Coffee dan boleh lihat Fb - Natural Helathpro. Jadi sesiapa yang berminat ingin mendapat produk kpoi halal yang sama setanding dengan kopi Old Town , sila hubingi saya untuk maklumat lanjut.

Pembetulan: FB - Natural Healthpro

Indahnya klu melayu brrsatu....Islam akan bersinar diMalaysia!!!

Kopinkat restoran mamak lagi sedap!!

bro GAP
saranan untuk BOIKOT OLD TOWN WHITE COFFEE SERTA ROTI MASSIMO..

wa beri jaminan 100% akan turut serta...

biar puak2 tak basuh punggung ni diajar erti hidup bermasyarakat...

aku amir

Secara jujurnya aku telah meneliti dan membuat kesimpulan yg sampai bila2pun cina dap xakan bersetuju dgn hudud pas.Sama lah jugak dgn cina mca.Pikir2 le......

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...