Punca Khawarij PAS Tak Sertai Demo Lynas


Patutlah khawarij PAS tak sertai Demo Anti Lynas,rupanya diaorang dah tahu ini semua kerja bodoh dan pembohongan daripada PKR.

Ikuti pendedahan dari blog JomoMalaya

Kenyataan Hj Hadi Bapak Presiden Khawarij PAS:-

"Saya hendak menarik perhatian tentang isu lynas yang dibangkitkan perwakilan. Saya minta isu ini dirujuk kepada pakar. Kita ada pakar Nuklear, Dr Rosli Che Mat, Ahli Parlimen Hulu Langat. Dia PhD dalam bidang Nuklear, Dr Dzulkefly Ahmad, bahagian keracunan. Jangan rujuk kepada orang lain. Nak tahu pasal kelapa sawit, jangan tanya pakar getah. Sebelum buat keputusan, rujuk pakar kita. Saya tidak mahu ulas panjang, saya minta supaya dengar taklimat Dr Rosli tentang itu...."


"Patutlah yang datang kebanyakannya orang Luar dan ramai dikalangan mereka adalag orang cina... persoalan lain, kenapa Orang Cina yang begitu taksub menentang Kilang Lynas ini...? Adakah perkara 'lain' yang menyebabkan mereka menjadi Anti-Lynas? Apatah lagi ianya melibatkan soal perniagaan... Cuba kita fikirkan!"

Ini kenyataan Dr Rosli Che Mat....

"Yang membawa isu ni PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap. Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah. Adakah Lynas itu sebagai loji nuklear? Pernah Dr Mitzi nampak sebagai loji radiation lah apa semua macam-macam. Dia spin."
"Saya pun malu. Saya orang PAS juga. Jadi akhirnya saya buat keputus! an saya sebagai saintis nuklear, saya datang hari ini. Apa dia orang nak kata, kata lah." (Dr. Che Rosli Che Mat, Ahli Parlimen Pas Hulu Langat, Selangor)"

Selanjutnya klik JomoMalaya


Pisau kata "DAP guna demo Anti Lynas untuk main politik perkauman"

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...