AMK Cabar Berdebat Dengan Guan Eng Isu Tol Sg Nyior?

AMK cicak mengkarong yang terkenal dengan politik tepi jalan dan penjilat tegar kepada Anwar Israel mengesahkan mereka mencapai makam bebal tahap tertinggi apabila berani mencabar Lim Guan Eng untuk berdebat mengenai isu memansuhkan Tol.

Malam ini AMK Permatang Pauh menganjurkan debat , digantung banner kononnya Lim Guan Eng akan berdebat bersama Tan Sri Nor Mohammad Yaakop.Debat syok sendiri AMK memerangkap anjing Guan Eng tak lebih kepada tindakan kebudak budakan sedangkan di pihak Tan Sri Nor tak memberi apa apa jawapan mengenai debat tersebut.Ini diakui sendiri oleh Syed Mikael.

Pihak kami juga sudah menempah dewan, menyediakan 2 rostrum (untuk pemidato) dan sebuah meja moderator (pimpinan NGO/konsultan non-partisan) untuk memastikan kelancaran debat berkenaan. Sistem pembesar suara terbaik dan skrin layar putih gergasi juga akan disediakan untuk memastikan tahap audio-visual berada pada tahap yang memuaskan hati semua hadirin pada hari tersebut.

Setakat hari ini, pihak PEMUDA PAKATAN PENANG telah menerima surat maklumbalas daripada pejabat Ketua Menteri yang telah mengesahkan kehadiran YAB Tuan Lim Guan Eng untuk menyahut seruan debat ini. Bagi pihak YB TS Nor Mohamed Yakcop pula, tiada maklum balas yang diterima selepas tamat tempoh maklumbalas pada 7 Februari lalu. Kami beranggapan mudah, beliau berkemungkinan besar akan hadir memandangkan debat ini diadakan di kubunya sendiri.
Yang menariknya haprak pakatan nak berdebat isu tol,adalah lebih baik korang berdebat sendiri dengan ketua menteri regim DAP paling celaka dalam sejarah sebab dia tak tunai janji pilihanraya hingga sekarang,katanya nak mansuh Tol Sg Nyior. Selesaikan dulu janji PRU12 sebelum nak bercakap soal tol diseluruh negara.

Kesian tengok anak muda melayu menjadi bangsat kepada DAP ,muka muka malang dibawah ini hanya tak lebih kepada tukang sorak dan penjilat tegar DAP Pulau Pinang.Dah sedar Tol Sg Nyior! Guan En g tak mansuh tapi disebabkan kebebalan mereka tetap nak berbicara soal tol. Apa bangang punya AMK.

AMK mengkarong haprak kata politik harus lawan fakta dengan fakta dan bukan dengan politik longkang,apa kata AMK berdebat dengan Lim Guan Eng tanya kenapa Tol Sg Nyior,Jambatan Pulau Pinang masih tak dimansuhkan,debat dengan Guan Eng macam mana beliau boleh kaut untung dalam skandal 10billion bersama Ivory Sdn Bhd,debat dengan Guan Eng isu sPICE,Tan Hak Ju dan banyak lagi skandal yang mencecah ratusan juta ringgit.


Pisau kata" apakan daya,sudah menjadi sifat hakiki anjing suruhan sudah pasti tidak akan berani melawan tuan yang saban hari memberi makan tulang kepada mereka."


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...