Breaking News: Adun DAP Di Hentam Motosikal Salahkan Umno


Ng Wei Aik,satu nama yang sinonim dengan sikap kurang ajar,angkuh,chauvanis,rasis dan ultrakiasu di Pulau Pinang. Adun Komtar ini terlibat dengan pelbagai kegiatan menghalau melayu dan Islam di Pulau Pinang.

Anjing kesayangan Lim Guan Eng ini telah banyak kali dilaporkan melakukan salah laku,namun seperti biasa dinegeri yang mengamalkan gengsterism dan ultakiasu,kesemua tindakan beliau dihalalkan.

Kita pernah lihat video insiden Ng Wei Aik menghalau dan mengkasari peniaga hingga menyebabkan kerugian yang besar kepada pemilik restoran:klik sini.Kita juga pernah mendengar gengster DAP ini menghalau orang melayu dan India agar keluar dari Pulau Pinang:klik sini.

Sebentar tadi Pisau bersama orang kuat DAP Penang,bertanyakan kenapa Ng Wei Aik tidak kelihatan semasa demo anti Lynas Ahad lepas, jawap orang DAP pada Pisau " aiyo ..YB eksiden la..lu tak tau ka, motor sudah hantam sama dia, sana Perak Road dekat office Yb Lau Heng Kiang."

"Aiya kawan, lu bukan tak tau itu YB,dulu dia bikin jalan serupa dia punya apak punya jalan,tahan Bas,tahan lori bikin serupa road block,sekarang motor sudah kasi hantam sama dia la"kata Pisau pada kawan DAP..hingga dia terdiam sambil tersenyum...

"Abis apa jadi sama YB?" Pisau tanya sama orang kuat DAP, jawabnya " Yb khann(maki) sama itu orang la,apa pasal hantam YB ""Itu melayu mesti Umno punya orang,tadak kenal sama kita punya YB"

Kalau korang nak tau,Ng Wei Aik memang berlagak samseng,dia buat jalan raya seperti hak mak bapak sendiri,lintas jalan pun d! ah tak t engok kiri kanan,bila dilanggar terus salahkan orang dengan maki hamun.Inilah sikap ultrakiasu DAP yang PAS cukup sayang.


Akibat kejahatan beliau menzalimi rakyat ,Adun gengster ini telah cedera dilanggar oleh penunggang motorsikal semasa beliau melintas jalan,beliau telah dimasukkan ke Island Hospital pada hari kejadian dan telah keluar dari hospital kelmarin.

Jom flashback video Yb superhero tong gas yang,samun dan mengganas di Pulau Pinang.





Pisau kata " Ng Wei Aik Adun gengster kesayangan PAS"


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...