CILI KASI TARUK! APA PERASAAN PEMBANGKANG AGAKNYA BILA MB PAHANG KATA HIMPUNAN MEREKA SEMALAM ADALAH DEMO TOURISM?

Aku cukup hormat dan sayang MB Pahang ni, sememangnya dia adalah seorang MB yang berjiwa rakyat dan seorang yang sangat COOL! Pengalaman aku jumpa dia dulu memang amat manis sekali dan aku sendiri melihat bagaiamana dia melayan orang kampung dengan penuh kasih sayang! Memang terbaik la Dato Seri Adnan Yaakob ni.

Semalam semasa Pakatan Haramjadah buat hal dengan mengadakan demo Hijau di Kuantan, MB dengan selamba dan cool je berkata bagus ni sebab ianya merupakan 'DEMO TOURISM'. Beliau siap berbaju hijau lagi semalam, mari baca kenyataan dia kat bawah ni:

Assalamualaikum W.B.T dan Salam 1 Malaysia.

Himpunan Hijau telah selesai. Ada 3 perkara boleh dilihat jelas di sini. Pertama, proses dan amalan demokrasi sihat di negara ini. Sesiapa sahaja boleh bersuara dan berhimpun asal tidak melanggar undang-undang.

Kedua, pihak berkuasa terutama Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dan Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) telah bertindak adil dan penuh profesional mempastikan perhimpunan berjalan lancar.

Ketiga, gerakan Anti Lynas yang berselindung di bawah nama Hijau Hijau nyata tidak laku (tak dapat sambutan). Rakyat tidak percaya dengan Pembangkang yang menabur kata-kata bohong pada setiap masa dan setiap tempat.

Kerajaan Negeri mengalu-alukan demontrasi secara aman ini kerana ia menjana kegiatan ekonomi khususnya untuk pengusaha dan peniaga di Kuantan.

Saya namakan ini Demo-Tourism. Demo-Tourism in patut diteruskan untuk kebaikan bersama.

Salam 1 Malaysia.

Yang benar,

Dato Seri Adnan Yaakob

Menteri Besar Pahang.


Tu dia, statement dia pendek dan ringkas je, tapi makan dalam beb! Inilah kelebihan MB Pahang, dia memang bersahaja dalam menghadapi apa saja masalah atau kemusyikalan, sebab tu dia boleh bertahan lama. Dia memang hebat la!

Orang lain penat-penat bersusah hati macamana nak handle benda ni, tapi Dato Seri Adnan Yaakob dengan rilek je menghadapinya, kenapa? Sebabnya mudah je, yang datang semalam tu semua adalah orang luar. Bukan orang tempatan pun. Tu sebab dia confident jer...he he he

Aku memang tabik la kat MB Pahang ni! So apa komen pembangkang dalam hal ini? Dalam sibuk nak berdemo sempat gak Ustaz PKR kerjakan bini orang ya! Aduhh, pastu bila kantoi dia kata UMNO yang salah! Tak ke haramjadah namanya tu?

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...