ADAKAH ANWAR TELAH MELANGGAR SUMPAHNYA?

KESETIAAN KEPADA RAJA & NEGARA
Di Dalam Passport Antarabangsa Rakyat Malaysia, Ada Tercatat Perkara Berikut:

Bahawasanya Atas Nama Yang Di Pertuan Agong Malaysia Di Minta Semua Yang Berkenaan Supaya Membenarkan Pembawa Pasport Ini Lalu Dengan Bebas Tanpa Halangan Atau Sekatan Dan Memberi Apa Apa Jua Pertolongan Dan Perlindungan Yang Perlu Kepadanya.

Pasport Ini Sah Di Gunakan Untuk Semua Negara Kecuali : ISRAEL

BERIKUT ADALAH PERNYATAAN SUMPAH SEMUA AHLI PARLIMEN DI HADAPAN YANG DI PERTUAN DEWAN NEGARA :

Bahawasanya Saya Bersumpah, Saya Akan Dengan Jujur Menunaikan Kewajipan- Kewajipan Saya,Sebagai Yang Demikian, Dengan Segala Daya Upaya Saya, Bahawa Saya Akan Menumpahkan Taat Setia Saya Yang Sebenar Kepada Malaysia, Dan Akan Memelihara, Melindungi Serta Mempertahankan Perlembagaannya.



Warganegara Malaysia Mestilah Berdisplin, Maka Keluhuran Perlembagaan Terjaga & Negara Akan Aman Hendaknya. Jika Tidak, Negara Boleh Kucar Kacir.

Maka Mencegah Kekacauan Yang Di Jangaka Berlaku Itu Amat Perlu & Sejajar Dengan Mana Mana Tamaddun Di Dunia & Pihak Berkuasa Yang Menjaga Keamanan Negara Masing Masing. - Amar Maaruf Nahi Munkar.

Kekacauan Dan Juga Kuasa Itu Boleh Di Lakukan Dengan:
1. Perbuatan
2. Perkataan
3. Niat

Maka Mana Mana Warganegara Malaysia Yang Mengeluarkan Yang Bercanggah Dengan Dasar Kerajaan & Dan Menyanggah Tatasusila Sebagai Rakyat Malaysia Yang Taat Setia Kepada Negara, Maka Wajar Di Ambil Tindakan Agar Perbuatan Itu Tidak Menimbulkan Kekacauan & Kemudharatan Yang Lebih Besar.

Jika Ianya Ahli Parlimen Pembangkang, Maka Dia Juga Tertakluk Kepada Sumpah Setianya Semasa Mengangkat Sumpah Sebagai Ahli Dewan Negara. Maka Lebih Besar Impak & Kefahaman Dia Terhadap Negara.

Sesiapa Sahaja Tidak Boleh Berbuat Sesuka Hati, Lebih Lebih Lagi Jika Da Ketua Pembangkang Di Parlimen Malaysia.!

Jangan Kerana Dia Pemimpin Pembangkang, Maka Dia Boleh Melakukan Sesuka Hati. Jangan Jika Rakyat Biasa Di Ambil Tindakan, Dan Pemimpin Pembangkang Di Biarkan Tanpa Tindakan?

Menteri Yang Mempunyai Kuasa Untuk Bertindak Kena Bertindak!
Kita Mesti Berani Demi Menjaga Keharmonian & Kedaulatan Negara Kita Malaysia Yang Berdaulay & Bermaruah! Walaupun Telah Berkali Kali Pemimpin Parti Pembangkan Menabur Fitnah & Mencemar Nama Negara Di Media Asing Luar Negara.

Jika Tidak, Rakyat Akan Meragui Kredebiliti Menteri.
Rakyat Akan Meragui Kredibiliti Kerajaan Barisan Nasional
Rakyat Akan Memperlekehkan Raja Raja Melayu Yang Tidak Di Daulatkab Oleh Penjawat Awam, Polis & Menteri Yang Majoritnya Orang Melayu.

ORDER IS THE 1st RULE OF HEAVEN

Sumber:Vedasara

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...