Hudud:PAS DAP Akhirnya Dilihat Cium Mulut

Seperti yang dijangka Nik Aziz dan DAP berjaya meraih sokongan daripada penyokong masing masing.Kononnya Hudud akan dilaksanakan di Kelantan,maka Nik Aziz berjaya untuk mengambil hati pengundi beliau di sana.Dalam masa yang sama DAP akan memperolehi undi penyokong melayu Islam kononnya begitu terbuka dengan kehendak PAS.

KUALA LUMPUR, 29 Sept: Pakatan Rakyat berjaya mencapai kata sepakat semalam untuk membenarkan PAS membuat penjelasan dan penerangan tentang undang-undang jenayah syariah termasuk hudud.

Bagaimanapun pelaksanaannya akan bergantung kepada kejayaan untuk mendapat kata sepakat bagi meminda Perlembagaan Persekutuan bagi membolehkan ianya dilaksanakan.

Dalam masa yang sama, Pakatan Rakyat juga menerima prinsip bahawa DAP tidak bersetuju dengan undang-undang ini ketika PAS dan PKR menghormatinya, namun ia tidak menghalang PAS untuk terus menerangkannya kepada masyarakat.

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyatakan perkara ini dalam sidang media bersama yang diadakan kira-kira jam 1 pagi tadi selepas mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang diadakan di Pejabat Agung PAS.

"Pakatan Rakyat menghormati inisiatif PAS untuk laksanakannya. Untuk melaksanakannya, ia perlu capai kata sepakat dan seterusnya pinda perlembagaan," kata Anwar.

Anwar juga berkata, "Kenapa kita mesti nafikan hak PAS untuk articulate isu ini, ini proses demokrasi...bukan Umno yang kontrol Pakatan Rakyat...kita hormati hak rakyat untuk membentangkan cadangan mereka. Nafikan PAS untuk articulate kes ini, ia tidak ada."-Haramkah


Pisau telah dedahkan permainan ini berdasarkan penerangan daripada Datuk S,bahawa isu ini akan berakhir Umno akan dipersalahkan .Secara tiba tiba DAP dianggap memahami kehendak PAS

DAP Sokong Hudud! Kejayaan Dakwah PAS?

Banyak isu besar aparat pakatan yang menyentap sentimen rakyat sejak sebelum ramadhan hinggalah sekarang berjaya didedahkan, Apa! bila isu hudud dibangkitkan seperti biasa Lim Guan Eng,Karpal dan Kit Siang akan membantah.Sebelum ini kita melihat PAS bagaikan menikus dengan DAP dalam isu Islam,tahukah anda selepas ini dalam plot rancangan mereka,PAS pula akan bertukar menjadi abang besar dan DAP berlakon tunduk kepada mereka.

Dikhabarkan satu perancangan sudah digarap dengan rapi, percayakah anda jika selepas ini DAP tiba tiba akan menyokong hudud? Siapakah heronya? Nama Anwar akan dijulang,Siapa yang berjaya? PAS dakwah orangnya ialah Kit Siang,Karpal dan Guan Eng.Kesemua nama ini akan digambarkan melalui proses penyucian dan pengampunan oleh PAS kerana mereka menyokong dakwah PAS.

Apa yang berlaku selepas itu? Skrip ini bertujuan untuk menarik semula sokongan orang melayu kononnya PAS berjaya berdakwah kepada DAP. Situasi menang dan menang akan diperolehi oleh PAS dan DAP. Ini kerana DAP begitu mengharapkan sokongan daripada orang melayu dan dalam masa yang sama PAS mahu dilihat sebagai juara umat Islam yang berjaya menundukkan DAP. - Selanjutnya baca pendedahan :klik sini


http://2.bp.blogspot.com/-x6ZI86I6NoE/ToPiM4GbYhI/AAAAAAAAECY/LQJRsoNqVEg/s1600/pok+nik.png
Namun malang sekali buat khawarij diluar Kelantan.Ini kerana isu yang dibangkitkan oleh Nik Aziz adalah eksklusif untuk khawarij Kelantan saja maka hudud tidak terpakai di negeri lain.Akhir sekali Umno dipersalahkan.

Pisau kata "syurga dibawah tapak terompah waly"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...