PAS Jamin Tak Tipu Undi ?


PAS membuktikan mereka lebih bagus daripada PKR apabila mengambil iktibar kerana semua orang tahu pemimpin PKR menang dengan undi secara tidak sah melalui penipuan kertas undi.
Tindakan PAS seolah olah pukul anak sindir menantu.

Signal yang dihantar kepada PKR seperti mahu mengajar bagaimana melaksanakan sistem demokrasi didalam parti tanpa penipuan.Yang pasti tidak ada didalam sejarah negara ini semasa pemilihan pucuk pemimpinan seluruh Cabang parti bergaduh ,bertumbuk dan mencederakan satu sama lain.


Pas jamin kertas undi tidak akan bocor

KUALA LUMPUR 27 Mei - Pas memberi jaminan tidak akan berlaku masalah kertas undi bocor pada pemilihan kali ini, kerana hanya kertas undi yang mempunyai cop rasmi sahaja sah untuk pengundian.

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pas, Datuk Abdul Halim Abdul Rahman berkata, semua kertas undi tersebut akan dicop dengan cop rasmi misteri bagi memastikan tidak berlaku sebarang penipuan.

"Hanya kertas undi yang ada cop rasmi ini sahaja boleh dipangkah perwakilan dan jika terdapat juga kertas lain, ia tidak akan dikira," katanya sambil menambah inisiatif itu adalah idea Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali.-Utusan


Adakah sebelum ini berlaku penipuan semasa pemilihan?


Pisau kata " kot mana pun PKR takmau kalah juga dengan PAS,PKR ada anugerah tuhan yang kontolnya dikawal selia oleh Umno"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...