Mesyuarat Cawangan DAP,Apa Yang Kita Tak Tau



Tuduhan kepada Umno rasis dan perkauman oleh DAP sudah begitu tertanam dan terpahat didalam kepala otak juak haprak pakatan,malah hati hitam mereka diisi dengan segala macam dakyah hasutan hinggakan orang melayu sendiri begitu takut untuk berbicara soal bangsa dan agama sendiri takut dituduh perkauman.

Begitulah kuatnya permainan persepsi dan hasutan yang dibuat oleh DAP. Kita semua sedia maklum Lim Guan Eng haprak rasis chauvanis ultra kiasu begitu mahir memperbodohkan orang melayu.Anggapan beliau bangsa melayu tak lebih daripada pencacai dan mudah diperkotak katikkan.

Guan Eng bercakap DAP bukan satu parti perkauman dan rasis,realitinya DAP begitu kuat dengan sentimen ultra kiasu rasis can chauvanis.Contohnya didalam mesyuarat cawangan DAP pada 13/5 di Taman Bagan Lalang,Phee Boon Poh AJK DAP Pulau Pinang memerangkap Adun Sungai Puyu berkata pengundi cina yang simpati kepada MCA dan Gerakan perlu tolak Umno kerana Umno menyekat MCA & Gerakan memberi perkhidmatan kepada kaum Cina!

Sedangkan semua orang tahu,MCA dan Gerakan tidak pernah mengabaikan kaum tionghua malah kerajaan BN terasnya Umno adil dan saksama dalam membantu semua kaum.


Kenyataan rasis ini diucapkan di hadapan semua ahli DAP berbangsa Cina,didalam mesyuarat cawangan tersebut turut bercakap mengenai kekuasaan DAP kerajaan Cina tulen yang tidak mampu digugat oleh mana mana pihak.

Beranikah Boon Poh bercakap sedemikian dihadapan penyokong melayu haprak PKR dan PAS?KERAJAAN CINA TULEN? Ini bermakna walaupun ! mempunya i TKM1 Dr Mansor dan Exco Agama Malik Kassim ternyata 2 haprak ini pencacai semata mata.

Malah PAS di Pulau Pinang tak ubah seperti bangkai yang banyak menarik perhatian lalat dan langau kerana kerajaan regim DAP ini hanya mempergunakan undi dan sokongan orang melayu semata mata mahu berkuasa.

Masihkah anda ingat kempen pilihanraya yang rasis dimainkan oleh DAP?Undi Gerakan = Umno= Melayu!


Tetapi semua itu sudah tidak menjadi hal kepada melayu haprak pakatan,mereka sudah memandang dan menjilat pemimpin DAP setaraf khalifah malah sudah setaraf wali selipar mereka sendiri.



Pisau kata " melayu DAP baru sedar diri mereka hanya anjing kelas paling paria didalam parti sendiri"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...