Keluar DAP Parti Rasis,Chauvanis & Ultrakiasu

Sebenarnya apabila ramai ahli DAP keluar daripada parti tersebut langsung tidak mengusarkan pemimpin rasis chauvanist ultra kiasu seperti Lim Guan Eng, yang pasti ayat pertama yang bakal keluar dari mulut pemimpin berlidah biawak ini akan mempertikaikan adakah yang keluar itu benar benar ahli DAP.


Mereka tidak akan sesekali mengakui yang keluar dari DAP adalah ahli ahli mereka,walaupun diketahui sememangnya adalah ahli DAP yang sah. Lebih ramai keluar dari DAP dan pakatan daripada yang menyertai mereka.


Keluarnya beramai ramai ahli DAP berketurunan India sekali lagi membuktikan parti ekstremis kristian ini hanya mengutamakan golongan anglo saxon dan chauvanis cina daripada bangsa lain.


Kesedaran,janji dan manipulasi oleh pemimpin pakatan terhadap ahli dan penyokong sendiri yang timbul bakal membakitkan satu lagi tsunami didalam pakatan yang disebut sebut oleh salah seorang ahli parlimen pakatan kepada Pisau baru baru ini.Katanya akan lebih ramai yang bertindak memeluk tubuh dan protes senyap didalam pakatan apabila melihat politiking keterlaluan dan sikap menunding sebaliknya tidak memenuhi segala kehendak penyokong mereka.


BUTTERWORTH 29 Mei - Seramai 807 anggota DAP pelbagai kawasan parlimen di Pulau Pinang bertindak keluar parti dan menyertai MIC kerana tidak puas hati dengan hala tuju parti itu serta janji kosong pemimpinnya.

Presiden MIC Datuk G. Palanivel berkata, tindakan itu diambil dengan rela hati kerana individu terbabit berpendapat perjuangan mereka dalam DAP sia-sia.

"Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong, dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka tidak mampu menyelesaikannya. "Mereka juga memaklumkan kepada! saya ba hawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC, katanya kepada pemberita selepas bertemu masyarakat India di sini malam ini. - Bernama




Pisau kata "pemuda penang sibuk sekarang ni..bagus!"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...