DAP Takut Kantoi,Jeff Ooi Diam?




Apa sudah jadi dengan Jeff Ooi,Guan Eng dan DAP?Apabila persoalan yang dibangkitkan oleh rakan blogger dan disiarkan oleh Utusan mereka menyerang siang malam menghentam kononya ia adalah fitnah.


Masakan pokok bergoyang tak ada angin, Benarkah Jeff Ooi benar benar bermain Ipad semasa majlis bersama pastor sedang berlangsung?


Mengapa selepas Mohd Razali membuat laporan polis,hampir kesemua pemimpin DAP terus berdiam diri?Adakah mereka takut?


Mohd Razali membuat laporan polis pada 13 Mei,semenjak dari itu DAP dilihat serta merta menghentikan serangan kepada Utusan dan Umno.


Tahukah anda, sebaik saja Mohd Razali membuat laporan polis,Lim Guan Eng,Karpal Singh,Jeff Ooi dan beberapa pemimpin DAP cuba berhubung dan memujuk beliau agar tidak memberi sebarang kenyataan.Mengapa?


Tak payah nak terang pasal isu perlembagaan,undang undang tubuh negeri,kuasa YDP Agung,kita pun semua tau Kristian tak boleh jadi agama rasmi,penganut kristian selama ini banyak menyokong BN,itu semua jelas dan tiada siapa mempersoalkannya.Soalnya DAP peralatkan penganut kristian menghasut dan menimbulkan kebencian atas kepentingan politik.Mau lepaskan DAP begitu saja?



Pisau kata " orang itu tak main Ipad! orang itu sama sama berdiri ,orang itu juga sudah diam tak berani saman,Guan Eng janji nak pecat orang itu jika benar benar dia terlibat?"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...