Terkini:Jentera Penghasut Jahat DAP Telah Sampai Di Sarawak


PAS bersama DAP Pulau Pinang melancarkan jentera propaganda untuk pilihanraya negeri Sarawak.PAS yang terkenal sebagai tunggangan DAP yang mengagungkan Lim Guan Eng sebagai khalifah dan Father Joseph begitu mengharapkan jentera kempen DAP untuk menyebarkan dakyah di sana nanti.Sekurang kurang jentera DAP dapat membantu PAS didalam kempen mereka nanti.

Hasutan dan politik jahat bermula di Sarawak.

Seorang Adun DAP memaklumkan Lim Guan Eng atau dikenali sebagai Father Joseph telah menghantar 30-40 orang petugas dikalangan sukarelawan gereja dan paderi Kristian ke Sarawak untuk berkempen.Katanya GuanEng akan menghancurkan BN dengan cara apa sekali pun asalkan mereka berjaya.


Kumpulan ini dipecahkan kepada kumpulan kumpulan kecil untuk memanipulasikan isu Al-Kitab dikalangan penganut Kristian.Kumpulan ini diserapkan kedalam jentera DAP ke 15 kawasan DUN yang akan mereka tandingi.


Isu Al-Kitab adalah satu isu yang amat sensitif buat penganut Kristian di Sarawak.Lim Guan Eng seorang ekstremis Kristian nampak isu ini amat bagus dijadikan selling point untuk meraih undi disana.Menghasut seolah olah kerajaan pusat menghalang kebebasan beragama menjadi agenda utama.


Al-Kitab yang dibenarkan oleh KDN haruslah diletakkan "For Christian Only" adalah satu syarat yang harus dipatuhi.Menyebarkan dakyah kononnya kitab suci penganut Kristian dicemar adalah satu kerja yang tidak bertanggungjawab.

Sedangkan negara ini agama rasminya adalah Islam,tetapi Al-Quran masih dikawal dan harus mendapat kebenaran pihak JAKIM.Naskah Al-Quran harus dilabel dan diperakukan sah sebagai musyaf yang dibenarkan oleh pihak berkuasa.Di mana ketidakadilan oleh kerajaan?


Tidak ada double standart didalam isu ini.Pisau sempat bersama dengan rakan rakan penganut Kristian dari parti SUPP,PRS dan SPDP.Mereka bersetuju mengena! i tindak an kerajaan yang tidak double standart dalam isu ini.Malah kalangan rakan rakan penganut kristian turut memperakui isu ini sudah begitu teruk dipolitikkan oleh DAP seperti mana berlakunya religious hatred yang disebar semasa PRK Sibu.


Anasir anasir jahat dari DAP dan pakatan begitu berharap agar dapat menghasut 55% penganut Kristian di Sarawak dengan harapan untuk menumbangkan kerajaan BN.Mereka tidak ada cara yang baik melainkan mencetuskan ketengangan dan ketidak harmonian sesama kaum.Pecah dan perintah menjadi agenda utama.


Penghantaran sukarelawan gereja dan paderi adalah rentetan gerak kerja yang sudah dirancang lama oleh DAP.Beberapa hari yang lepas TonyPua menghasut dan mencabar kerajaan Pusat,sedangkan isu membenarkan Al-Kitab di Sarawak sudah selesai.Tetapi beliau berniat jahat apabila cuba meniupkan api kebencian dan membuat kenyataan jahat yang memanipulasikan fakta.:klik sini


PRN Sarawak bakal menyaksikan anasir anasir jahat pakatan dari Semenanjung akan membuat kacau di sana.Pisau berharap agar rakyat Sarawak menolak politik jahat pakatan rakyat .Semenanjung haru biru dengan kerja jahat pakatan,politik gampangan DAP,PAS dan PKR akan mengotorkan bumi Sarawak yang bertuah .


Pisau kata " nak makan mee kolok"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...