Bergaduh ,Doa PAS Di Makbulkan?

Tanda tanda Doa PAS yang bersolat hajat baru baru ini bakal dimakbulkan.Adakah mereka sanggup menerima kebenaran dan HAK.?


Pisau ngeteh dengan seorang pemimpin kanan PAS semalam,lokasi kami seperti biasa minuman seperti biasa yang dipesan,ngobrol itu ini hinggalah masuk isu video perlakuan seks pemimpin kanan PKR , kali ini katanya bukan 1 tapi 2 kali Anwar kena checkmate,Anwar really in deep trouble.No body can help him.


Katanya,sukar untuk mempertahankan Anwar.Lebih ramai penyokong PAS percaya Anwar buat daripada yang percaya Anwar di fitnah.Yang sanggup naik kepentas pertahankan kerja maksiat Anwar pasti akan gagal dan dijatuhkan semasa muktamar nanti.Percayalah cakap saya.


Kenyataan pendapat dan berupa amaran pemimpin kanan PAS ini membuktikan ada kalangan pemimpin PAS dari peringkat tertinggi hinggalah pemimpin kanan bermuka muka dan masih mengagahi untuk mempertahankan Anwar sekadar yang mampu walaupun dihati sudah tidak tertahan dengan sikap dan masaalah isu moral yang memburukkan imej pakatan terutamanya PAS.


Ya Allah moga engkau makbulkan doa solat hajat PAS.!


Pisau kata " gerembolan pemimpin pakatan bergaduh sesama sendiri,ada yang suruh Anwar undur,Ada yang masih nak pakai Anwar,pokok pangkalnya isu moral depa sanggup tolak tepi asalkan boleh kaut undi rakyat lebih penting"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...