Semua Alim Ulamak Di Malaysia Syaitan Bisu!


Selepas melakukan solat hajat,berceramah sana sini.Hj Hadi yang semua orang tahu yang terkenal dengan mengkafirkan umat Islam yang bukan khawarij PAS buat hal lagi.

SHAH ALAM, 29 Mac Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan pemimpin agama sebagai syaitan bisu kerana mengambil sikap berdiam diri dan tidak bersuara dalam isu fitnah moral terbaru yang ditujukan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut Hadi, sikap pemimpin agama yang enggan memberikan sebarang respons terhadap pendedahan rakaman video seks oleh Datuk T awal minggu lalu amat dikesali.-Minsider



Presiden Khawarij PAS mulut puaka macam puki ayam bagaikan terdesak hingga tergamak mengelar seluruh alim ulamak dinegara ini 'SYAITAN BISU' kerana tidak memihak kepada Anwar Mat King Leather.

Hj Hadi ada apa apa dengan Anwar kah?Sampai sanggup gelar alim ulamak sebegitu teruk,hina dan dahsyat.


Alim Ulamak yang dikatakan 'syaitan bisu' ini sebenarnya tidak menurut kata dan tidak sependapat dengan Hj Hadi atau pun Dr Asri,kepala puaka khawarij ini sebolehnya mahukan agar golongan alim ulamak sama sama memberi sokongan kepada Anwar yang terpalit dengan masaalah moralnya.


Sesiapa yang tidak menyokong atau pun menyebelahi khawarij pasti akan digelar dengan pelbagai nama hingga paling dahsyat terus dikafirkan.Malah saudara seagama yang tidak sehaluan dihina malah kafir harbi lebih mulia malah diangkat makamnya hingga ada yang menyamai khalifah .


Solat hajat dia dah buat,ceramah maki hamun pun dia dah buat.Yang dia tak puas hati sangat sebab alim ulamak tak ikut perangai bangsat macam dia ni kenapa?.Apa salah alim ulamak dinegara ini hingga digelar sedemikian rupa?


Ingatlah persepsi dari kalangan aparat apa! rat paka tan kononnya berasa jijik dengan politik lucah.Mereka sebolehnya mahu menutup segala kerja yang tidak bermoral pemimpin mereka.
Kita disajikan dengan selingkohan haram oleh Adun Selinsing dan Perupok,Kemudian dengan penyundalan isteri orang bersama Din Pudu.Kesemua itu didiamkan tanpa diambil tindakan.
Kemudian baru baru ini ayah saudara YB Pas di Terangganu ditangkap dalam keadaan zip seluar terbuka berselingkoh dengan wanita Indonesia.Itu pun mahu ditutup oleh mereka.


Malah Mat Sabu sendiri diampunkan dosa apabila ditangkap beromen dengan isteri orang.Semua itu dihalalkan dan diampunkan dosa.Kerana apa? Ya kerana mereka khawarij PAS.
Jika mereka menyeru agar dihentikan politik lucah maka bermakna mereka sendiri menghalalkan perbuatan sundalan para pemimpin mereka.


Jangan jadi munafik,di sini cakap soal halal haram,disana selingkoh hingga tak ingat dosa pahala.Kena pada diri sendiri halal,kena pada orang lain haram.Apa jenis agama yang diaorang pakai? Nak bercakap soal kepimpinan harus titik beratkan soal moral.Jika itu pun tak kemana jangan buang masa bertakbir seolah olah Islam itu harta mak bapak hangpa.


Kalau saudara saudari nak tengok tanda tanda alim ulamak akhir zaman,sila tengok dalam khawarij PAS.Kemudian lu fikirlah sendiri!


Pisau kata "politik itu bukan agama.Hidup anda aman tanpa pakatan haprak"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...