Guan Eng Cuba Divert Isu, Pembohong Tukar Jadi Pembelit


Semua orang tahu di Pulau Pinang sekarang ini sudah heboh dengan pembongkaran pembohongan Guan Eng yang kita tahu Ketua Menteri Paling Celaka Dalam sejarah negeri.

Menurut rakan Pisau,gambar Guan Eng yang mendapat tempat duduk ketika perasmian keretapi Bukit Bendera tersebar diserata pelosok negeri,ada yang dilekatkan di pondok hentian bas disekitar bandar.

Bukti pembohongan beliau amat ketara,sehingga kini beliau gagal menjawap dan memberi komen walaupun beberapa wartawan bertanya mengenai video yang didedahkan. Sebaliknya Guan Eng membuka langkah taichi menyoal pula isu lain kononnya untuk membuat rakyat lupa pembohongan dan kurang ajar beliau pada penjawat awam.

Jangan jadi bacul,Guan Eng harus menjawap soalan yang dikemukan oleh para wartawan, Inilah sikap bacul samseng ultra kiasu,apabila terkena pada batang hidung sendiri,beliau akan cuba mengelak dari menjawap soalan dan seringkali akan memberkata 'no comment'.

Haprak Daily lidah bercabang PAS,menyiarkan cabaran Guan Eng ,Pisau sifatkan Guan Eng seorang ketua menteri yang tersangat bacul dan tidak ada keberanian untuk berdepan dengan kenyataan. Mana dia hak dan batil yang disebut oleh kamu wahai Guan Eng? Mana dia maaruf dan mungkar yang disebut oleh kamu wahai Guan Eng?

Usah beretorik dengan usaha kamu untuk membawa isu ini kemakhamah,rakyat sudah mengadili kamu dengan perangai pembohong dan pembelit.

Buat pembaca blog Pisau,video yang disiarkan adalah dari Malaysiakini Portal Rasis pakatan,Guan Eng telah mengarahkan Malaysiakini membuang rakaman ini dari laman portal mereka,setelah mereka memastikan bukti di internet dihapuskan ,barulah Guan Eng bersama anjing DAPSY menyalak dan membuat ugutan kepada Utusan .:klik sini

Sebelum video didedahkan beliau membuat kenyataan dengan begitu garang,selepas didedahkan dan diberi liputan oleh ak! hbar ult ra kiasu ini bertukar menjadi ultra tikus,lari tidak cukup tanah.:klik sini untuk dakwaan Guan Eng yang mahu saman Utusan

Inilah cara politik gampangan ala komunis yang dipertontonkan kepada rakyat,walau bagaimana pun berita yang Pisau terima,Karpal Singh barangkali akan menarik balik saman terhadap Utusan setelah pendedahan video Guan Eng berbohong tersebar.Pisau tidak pasti kesahihah berita ini,sama sama lah kita melihat karenah pembohong bertukar aksi menjadi pembelit.



Pisau kata " Guan Eng,lu selalu pi hospital apa pasal? kepala ada sakit ka? sudah mau jadi gila ka kawan? elok lu resign la,wa dapat tau lu punya otak ada short skit ada betui ka? "



Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen