HOT : TAHNIAH PEMUDA PAS DIATAS KEJAYAAN INI...


Dalam entri kali ini EP nak ucapkan tahniah pada Pemuda PAS kerana merakam kembali lagu berbahasa Cina yang bertajuk "Bulan Mewakili Hatiku" atau dalam bahasa Cina berjudul 'Yue Liang Dai Biao Wo De Xin'...Ini menunjukkan PAS kini sudah berubah sepenuhnya dan bersifat lebih terbuka setelah bergabung dengan DAP.. Kuat betul pengaruh DAP terhadap PAS..

Kalau mengikut Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional DPPG, Ahmad Abdullah Sanek, lagu ini dirakam bertujuan untuk mendekatkan orang berbangsa Tionghua dengan PAS sebagai parti Islam..Ye ke?? 

Persoalan yang EP ingin timbulkan ialah Islam lagi ke PAS ni??.. Apa yang EP lihat sejak kebelakangan ini tingkah laku dan perangai pemimpin PAS lebih teruk daripada DAP...DAP tak ambil peduli pun nak rakam lagu melayu untuk kem! pen pilihanrayanya tapi PAS pula...entahla..kalau kata terhegeh-hegeh nanti marah pula..


Islam lagi ke PAS ni dengan pemimpinnya menggelarkan penerima BR1M sebagai haiwan,..Islam lagi ke PAS ni dengan pemimpinnya menggelar saudara seagama denganya sebagai Firaun...Islam lagi ke PAS ni dengan mengkafirkan saudara seagamanya hanya kerana berbeza pendapat dalam politik??

EP rasa lebih afdal sekiranya Pemuda PAS sibukkan diri dengan menentang penggunaan Kalimah Allah dalam BiBle berbahasa Melayu dan menerangkan pada Guan Eng dan Karpal mengapa Islam tidak benarkan Kalimah Allah digunakan oleh orang bukan Islam setelah Nik Aziz dan Hadi Awang gagal untuk meyakinkan rakan sekutu mereka daripada buang masa membodek pengundi DAP...

Lagipun apa yang PAS dah lakukan pada orang Islam selain menjaja dan memburukkan nama Islam...EP rasa Guan Eng pun sedar yang PAS semakin merepek dalam membela Islam...sebab itu dia berani katakan yang DAP merupakan pejuang Islam yang tulen berbanding PAS...fikir-fikirkan


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...