Penang:Pemuda Pakatan Mengelabah,Kempen Pembohongan Tutup Pembohongan Akan Di Lancar

Petang nanti jam 6 satu sidang akhbar akan diadakan oleh pemuda pakatan .Kononnya untuk menafikan dan menutup pembohongan Guan Eng.

Menyedari pembohongan Guan Eng sudah diketahui oleh rakyat malah si empunya badan turut mengaku menerima hasil judi ,mereka mula bertindak untuk membuat kempen pembohongan menutup pembohongan.

Ng Wei Aik budak suruhan Guan Eng bersama 2 ekor peliharaannya Amir dan Yusni kononnya akan membuat gerak gempur.Inilah kerja mereka apabila melihat tuan besar terpecah temberang dan untuk menutup kemaluan mereka maka satu tindakan kempen pembohongan besar besaran akan dilancarkan.

Pembohongan yang diulang ulang,lama kelamaan rakyat akan percaya,itulah kerja mereka.Kerajaan negeri yang mengamalkan slogan "Pembohongan asas kejayaan kerajaan pakatan" akan meneruskan taktik bohong sikit bohong banyak kepada rakyat.


Percayalah mereka akan menuduh dan mendakwa bermacam macam untuk memburukkan lawan mereka.Keadaan sudah terdesak mereka akan sanggup melakukan apa saja demi menyelamatkan maruah ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri yang cukup dikenali sebagai father of great liars.


Pisau kata " pakatan nak lancar kempen bohong rakyat,hati hati dengan kerja dajal puak pakatan ni"



See What Pakatan Rakyat Gotta Say?

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...