PAS:Tak Kira Hidup Mati,Kita Mesti Bohong

Portal Harakah Daily yang sinonim dengan panggilan Haprak Daily menyiarkan kononnya 3 ribu orang sembahyang jenazah ADUN Galas.Inilah lidah bercabang rasmi PAS yang sering kali berbohong dan penuh dengan budaya penafiannya.

Slogan Tepat Dari Sumber,hanyalah ritorik untuk memperbodohkan secara berterusan ahli ahli mereka.Petikan Dari ulasan blogger RBF




Harakahdaily hari ini melaporkan kononnya 3000 orang hadir solat jenazah Adun Galas yang diimani oleh Nik Aziz sebaik sahaja jenazah tiba di Masjid Tengku Faiz Gua Musang malam tadi. Klik sini

Saya sungguh terkejut melihat berita tersebut. Ini kerana pada jam 3.30 pagi tadi saya melihat satu-satu blog untuk mengetahui berita pengkebumian Adun Galas.

Blog yang paling awal melaporkan berita tersebut dan menyiarkan gambar adalah blog Guano Manik Urai. Klik sini

Malam ini apabila saya buka harakahdaily, saya sungguh terkejut apabila melihat mereka melaporkan 3000 orang yang hadir solat jenazah.

Gambar dibawah saya petik dari blog tersebut.

Adakah ada 3000 orang jemaah dalam gambar itu ?

Kalau benar 3000 orang sudah pasti harakahdaily akan menyiarkan gambar tersebut, bukannya menyiarkan gambar jenazah dalam van.

Soal solat pun mereka nak menipu. Apa faedahnya ?

Pembohongan dan harakah sudah tidak dapat dipisah lagi walaupun serban sebesar bakul atas kepala.

Ingat harakah, ingat bohong dan ingat fitnah.

Tadi pagi Pisau siarkan pembohongan Malaysiakini mengenai kenyataan Ustaz Asri,sekarang portal Haprak Daily pula berbohong. Hampir kesemua portal pakatan haprak memainkan peranan menabur pembohongan untuk menarik simpati dan sokongan rakyat agar percaya dengan daky! ah merek a.


Pisau kata " inilah ajaran PAS,bohong tetap bohong,yang penting mesti bodohkan orang"



Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...