PANAS BERAPI! NIZAR MARAH PASAL PLAT SULTAN, MACAMANA DENGAN PLAT MASA DIA JADI MB?

ADUN Pasir Panjang, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin nampaknya begitu terdesak untuk menonjolkan dirinya sebagai calon parti pembangkang untuk bertanding PRU-13 apabila mempertikaikan pembidaan nombor pendaftaran WWW 1 bernilai RM520,000 oleh Sultan Johor.

Tak cukup menabur fitnah di bumi Perak, Nizar begitu lancang dan lantang mempertikaikan tindakan Sultan Johor itu dengan mengatakan wang sejumlah itu boleh dibelanjakan bagi membantu rakyat Melayu Johor yang masih miskin serta memerlukan bantuan untuk keperluan hidup, bina 20 rumah PPRT.

Sebagai anak jati Perak, penulis berasa malu dengan tindakan mantan Menteri Besar ini yang gemar mengeluarkan kenyataan rambang tanpa mengkaji dahulu kesahihan setiap perkataan yang ditulis dalam Twitternya.

Kata pepatah Melayu kerana santan pulut binasa, kerana mulut badan binasa.

Kepada yang sudah lupa, masihkah anda ingat bahawa kerajaan Perak sewaktu pimpinan Nizar ketika 11 bulan memerintah ada membeli 16 buah kenderaan Toyota Camry?

Masihkah anda ingat nombor plat ini?

AGS10, AFD11, AFD 22, AFD 33, AFD 55, AFD 66, AFD 77, AFD 88, AFD 99, AFD 333, AFD 999, AFF 33, AFF 88, AFF 99, AGS 828 dan AEU 606 itu semuanya didaftarkan pada 9 Januari 2009.

Adakah wang yang digunakan untuk membeli kereta ini datang daripada duit poket Nizar sendiri???

Read more...

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...