MELETOPS : VIDEO NIK AZIZ MENGAMUK...BILA PULA ADA SARANG PELACUR DI KELANTAN...




Pelanggan mempunyai pilihan sama ada untuk menempah pelacur-pelacur yang berdiri di tepi barisan kedai Jalan Hamzah atau masuk ke kawasan perumahan Limau Manis di mana sekumpulan pelacur lagi sedia menanti pelanggan di hadapan kawasan perumahan di situ. Atau anda juga boleh terus memasuki sebuah lorong kecil dan terus ke sebuah rumah kayu yang terletak kira-kira 100 meter dari kawasan perumahan.
Pelacur yang dilanggan dengan harga RM60 untuk satu shot ditepi jalan itu akan mengiring anda ke rumah kayu itu dimana terdapat beberapa buah bilik. Memandangkan di dalam operasi yang lalu Agen Johnson sudah masuk ke rumah tersebut, maka kali ini kami menggunakan taktik lain bagi mengesahkan sumber risikan yang kami terima.
Kami bertanya sekiranya pelacur itu boleh di hantar ke mana-mana hotel di sekitar Kota Bharu. Ternyata perkhidmatan itu juga disediakan dengan harga RM150 satu shot. Pelacur itu akan dihantar dan seorang lelaki akan memastikan bahawa perkhidmatan yang mereka tawarkan itu berjalan lancar tanpa gangguan dengan berkawal di premis yang anda arah agar pelacur itu dihantar. seterusnya...




Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen