Audit Bongkar Pembohongan Guan Eng


Lagi pembohongan oleh ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang.dengan slogan " Hari Hari Cakap Bohong" seperti yang dilaporkan sebelum ini.Guan Eng begitu konsisten melakukan penipuan,pembohongan dan pembelit.

Dalam ceramah Guan Eng pada 29/10/11 di di Dewan Besar Sg Dua, Tasek Gelugor beliau berkata hutang kerajaan Pulau Pinang yang semakin menyusut kini hanya tinggal RM29 juta , sedangkan semasa PR mengambil alih kerajaan negeri hutang adalah sebanyk RM630 juta.Penipuan ini ternyata memperbodohkan rakyat sedangkan kerajaan pusat yang membantu melupuskan hutang tersebut klik sini

Selain daripada itu laporan ketua audit negara menyatakan kerajaan negeri Pulau Pinang berhutang kepada kerajaan pusat meningkat mendadak pada tahun 2009 dan 2010 pada kadar 50%.

Malah Guan Eng dengan angkuh berkata kerajaan negeri begitu cekap dengan urus tadbir CAT,apa yang beliau tidak cerita kepada rakyat bahawa kerajaan negeri gagal sama sekali membina rumah murah. Malah pejabat tanah SPT dan Barat Daya gagal mengutip hasil cukai yang meningkat sebanyak 6.7%.

Malah Kerajaan Negeri gagal mengutip tunggakan hasil yang berjumlah RM78.78
juta pada akhir tahun 2010.

"Hari hari cakap bohong" habislah rakyat ditipu oleh ketua menteri lidah bercabang.

Pisau kata " yb tong gas gengster,meniaga club malam sampai 4-5 pagi,siapa berani tegur?"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen