Galas: GAMIS Bawak Hamis Pakatan Di Gua Musang

from PISAU.NET





Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia ( GAMIS) aperentis khawarij PAS dikerahkan menjadi jentera kempen pilihanraya kecil Galas . Mereka yang tiba di sini ke tugaskan mengedarkan risalah dan menyusup bersama briged muslimah dan muslimat untuk menyebarkan dakyah kepada pengundi disekitar Gua Musang.


Ketua budak budak yang termakan kencing khawarij PAS Presiden GAMIS, Ahmad Syazwan Muhammad Hasan berkata mereka kononnya turun bukan mewakili atau pun berkempen untuk mana mana parti politik.


Inilah salah satu contoh,mengaji pun belum habis sudah pandai berbohong atas hasil tunjuk ajar ustaz ustaz celup. Kemudian cakap berbelit apabila guna alasan ke Galas untuk menerangkan kepada rakyat mengenai bajet 2011 .



Budak budak GAMIS di lihat menaiki kenderaan yang dipandu oleh para muslimin PAS keluar berkempen bersama sama jentera PAS. Dikhabarkan setiap pagi berhampiran markas PAS Ampang berhampiran Pekan Lama mereka akan berkumpul dan menaiki kereta yang dipandu oleh ahli PAS Ampang ke merata ceruk GALAS.


Pandai tapi banggang,menghabiskan duit kerajaan dan mak bapak itulah dia budak budak GAMIS yang menjadi kotor akibat palitan najis politik gampangan pakatan.



Pisau kata "senarai nama bebudak GAMIS yang turun ke Galas dengar cerita dah dapat"

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...