Rahsia Hubungan Sulit Hj Hadi Dengan Ustazah Terbongkar!


PAS sekarang dah lain macam,sejak selingkohan mereka bersama pakatan,lenggok parti khawarij tak ubah bagaikan parti liberal.

Yang menegakkan akidah dipecat,yang mempertikaikan tindakan mereka menyokong Anwar dihambat keluar dari parti. Sekarang yang menegur LGBT pula ditempelak.

Hadi bagaikan ada hubungan sulit dengan Ustazah Hajah Nur Ambiga Sreevenesan ibu LGBT negara hinggakan marah terhadap mantan timbalan beliau.

Dalam PAS,Ustazah Ambiga bagaikan kebal hingga tidak boleh disentuh mahu pun dikritik.

Adakah satu hari nanti PAS akan menerima presiden Gay atau ketua muslimah lesbian?


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menempelak Nasharudin Mat Isa dan menyifatkan kebimbangan bekas timbalannya itu berhubung penularan gejala lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) tidak harus dilayan.

Abdul Hadi berkata, kebimbangan Nasharudin itu hanyalah suara kecil dalam parti dan Pas hanya akan mendengar suara daripada pihak yang besar seperti parti politik atau kerajaan, bukannya daripada seorang individu.

"Saya mewakili pemimpin-pemimpin Pas merasakan tidak perlu melayan pandangan individu. Saya hanya akan melayan pandangan kerajaan dan pihak-pihak yang kita anggap besar.

"Pandangan yang kecil-kecilan ini kita tidak perlu dengar," katanya kepada pemberita pada Program Santai BBQ Bersama Presiden Pas di sini hari ini.

Nasharudin meluahkan kebimbangan beliau terhadap penularan gejala LGBT dalam wawancara Mingguan Malaysia hari ini dan menyatakan hukuman Allah SWT terhadap perbuatan terkutuk kaum Nabi Lut AS sebelum ini sepatutnya dijadikan iktibar oleh setiap umat Islam.-Utusan


Pisau kata " Hadi!Sejak berkawan dengan pondan tua kau banyak berubah.. "


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...