DIKEHENDAKI ! WAJAH YANG PUKUL POLIS DISEBARKAN !

Anonymous said...

Polis dan KDN jangan diam diri dan biarkan kaldai-kaldai ini lepas, mereka telah cuba membunoh anggota keselamatan. Dakwa mereka, sebarkan gambar mereka dan cari sampai dapat. Takkan nak biarkan sampai masyarakat kita memandang anggota polis halal dibunoh!!!!!

April 29, 2012 1:59 PM
anakbangsa said...

tunjukkan bukti keganasan peserta 'kotor' ni pd mata dunia.tunjukan bagaimana mereka membelasah polis sebagaimana mereka sebarkan bagaimana si safwan anang 'cedera parah' dikasari tempohari.kalau kecederaan sedikit yg dialami oleh si safwan boleh dicanangkan seolah2 boleh lumpuh satu badan maka hebahkan pada dunia betapa buruknya perangai perusuh2 ni.kalau anda gagal memberi impak di atas kekasaran yg dilakukan pada polis ni bermakna media cyber pembangkang lebih hebat sebab berjaya 'menghebatkan 'kecederaan yg sedikit menjadi seolah2 begitu tenat skali oleh si pelakon mahasewel tu.

April 29, 2012 2:00 PM

Anonymous said...

jangan ingat boleh lepas. bukti semua ada. tindakan mesti diambil segera bagi mengelakkan kejadian yang lebih teruk lagi berlaku.!

April 29, 2012 2:04 PM

Anonymous said...

tapi kenapa masih tak tankkap tangkap sibabiga ngan sijuburi??pelik la

April 29, 2012 2:06 PM

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

April 29, 2012 2:06 PM

Anonymous said...

Kita kena adil gak..rasanya dalam pic ni..ada jugak yang cover polis...mamat 2 orang tu cover polis..pic atas..mamat baju hitam dgn beg tu nampak nak cover...yg lebey..yg baju kuning atas kereta 2 ekor tu

April 29, 2012 2:09 PM

Anonymous said...

AMBIGA TELAH BERJAYA MEMBUATKAN MELAYU BERBUNUHAN SESAMA SENDIRI.......SEDARLAH ORANG MELAYU

April 29, 2012 2:12 PM

Anonymous said...

Eloknya penganjur disabitkan dengan kesalahan menghasut atau yang lebih berat saperti gerakan untuk merampas kuasa. Jangan dibiarkan, majority rakyat terasa diancam dengan gerakan ini.

April 29, 2012 2:13 PM

Anonymous said...

kerana nila setitik, akan rosak susu sebelanga...nilai diri kita adalah dengan siapa kita bersahabat, kalau sahabat membawa kepada kehancuran dan keburukan itu, maka keburukan itu juga yang kita terima..wallahualam

April 29, 2012 2:13 PM

Anonymous said...

Bosan la..dorg nie nk perhatian jew..
bile GAP kuarkan citer baru...
nnti ada la barua2 pembangkang komen sini...lpas tue nk salahkan UMNO je..
lpas tue putar belit 'fakta'...

BOSAN!!!

April 29, 2012 2:15 PM

Anonymous said...

Bodonye pok nik sbb mnjadi antara slh seorg yg mnghalalkn bershit ni..tahniah pr sbb melahirkan manusia brhati n brperangai binatang.

April 29, 2012 2:17 PM

Anonymous said...

Anom April 29, 2012 2:06 PM,
You're a the MOST STUPID IDIOT who always write this note repeatedly without any rhyme and reason.

April 29, 2012 2:21 PM

Anonymous said...

Pendemo pembangkang ni semuanya pundek.aku dah menyampah tahap gaban.masa polis tu dalam kereta cedera boleh korang tujah hamba Allah tu dgn kon plastik keras.takda perasaan belas kasihan langsung.apa punya pundek korang ni.okeyla korang pembangkang confirm dah hilang vote polis dan keluarganya di malaysia.askar pun sakit hati gak tgk rakan polis kena ganyang.takkan nak suruh askar cover bershit 4 pulak.come on la.malaysia dah elok2 negara paling aman di asia tenggara korang pundek buat mcm ni.aku tak nampak pundek mcm korang boleh bantu malaysia capai negara maju.pundek macam korang ni layak duduk negara dunia 3 je mcm jiran sebelah.

April 29, 2012 2:23 PM

anti bersih said...

dah tiba masanya kita sapu melukut-melukut ni... kita sapu bersih time pilihanraya... diorang dah gali kubur, tunggu kenduri arwah je time PRU 13 nnt... ingat... jgn jadi mcm diorang ni... jom tunjukkan bahawa suara majoriti paling utama!

April 29, 2012 2:24 PM

Anonymous said...

ISA dh xde...pembangkang menyalak suruh mansuhkan...then, mcmne nk ambil tindakan..Kalo ambil tindakan nnti dorg kecoh la lpas tue kate pulak polis kejam,ganas,zalim...

lepas tue jaja cerita satu dunia mengatakan dorg tertindas,teraniaya...

LEPAS TUE BARUA2 PEMBANGKANG MENYALAK SMALAM KATA POLIS LEMBUT,BODOH DAN LEMBIK PAS TUE LG SURUH MENTERI LETAK JAWATAN hey,ape nie hah!barua pembangkang..LOL

April 29, 2012 2:25 PM

Anonymous said...

Aku sokong anon 2;21

Anon 2;06pm adalah " ANAK HARAM"!

April 29, 2012 2:27 PM

Anonymous said...

Pihak kerajaan perlu mengambil tindakan terhadap penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 ini sebagaimana tindakan Al-Maunah, kerana jelas tindakan penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 melanggar arahan mahkamah, melanggar arahan pihak berkuasa, mencederakan pihak berkuasa, merosakkan harta pihak kerajaan adalah suatu penderhakaan dan penentangan terhadap kerajaan, kerajaan sekarang ini adalah kerajaan yang direstui oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, penentangan terhadap kerajaan, serangan terhadap anggota polis yang menjadi sebahagian dari kerajaan Malaysia di bawah naungan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia menjelaskan bahawa penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 menderhaka dan melancarkan penentangan terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong dan hukuman yang selayaknya adalah sebagaimana yang dikenakan terhadap ketua Al-Maunah dan ahlinya iaitu hukuman mati atau hukuman penjara sepanjang hayat, oleh sebab ramai sangat nak dipenjarakan, mungkin semua penderhaka itu perlu dilucutkan kewarganegaraan mereka kerana tidak guna kita menyimpan pengkhianat dalam negara ini, mereka ini ibarat Si Kitol dan Raja Mendeliar yang menjadi pengkhianat terhadap Kesultanan Melayu Melaka hingga akhirnya Kesultanan Melayu Melaka jatuh ke tangan Portugis. Kerajaan perlu mengambil iktibar akan peristiwa kejatuhan Empayar Kesultanan Melayu Melaka kerana menyimpan golongan pengkhianat seperti Si Kitol dan Raja Mendeliar dan beberapa orang lain pengkhianat yang bersubahat dengan Portugis hingga akhirnya Kota Melaka jatuh ke tangah Portugis selama 130 tahun dan kemudiannya Belanda selama 185 tahun, selapas itu British 132 tahun serta Jepun selama 4 tahun.

Bersambung..........

April 29, 2012 2:32 PM

Anonymous said...

sambungan..........

Inilah akibatnya kalau membiarkan pengkhianat lepas bebas dalam negara kononnya hak asasi, sebelum melayan 'hak asasi' yang lebih layak disebut nafsu serakah Pakatan Rakyat serta penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 itu, kerajaan perlu lihat hak asasi berjuta rakyat Malaysia yang teraianaya akibat imej negara menjadi buruk dek kerana demontrasi liar BERSIH 3.0 ini, kemudian beribu-ribu warga kota kerugian jutaan ringgit dalam tempoh demontrasi liar BERSIH 3.0 itu, sebelum ini demontrasi liar BERSIH 1 dan 2 pun sudah sebabkan berjuta ringgit kerugian kepada peniaga di kota raya, kemudian yang paling tragis sekali adalah hak asasi pasukan keselamatan yang dikasari, dicederakan, dan diainaya oleh Pakatan Rakyat serta penganjur dan pendemontrasi BERSIH 1, 2, dan 3 ini, banyak anggota polis, pegawai polis, rela, dan petugas keselamtan lain menjadi mangsa akibat kecederaan yang dialami kerana ainaya dari pendemontrasi BERSIH itu. Begitu juga wartawan terutama dari media arus perdana yang telah dirosakkan kamera video mereka oleh pendemontrasi BERSIH dalam tiga siri demontrasi liar ini, tak cukup dengan itu, wartawan juga dikasari dan diaianya dengan kejam, maka atas pengainaya-pengaianayaan yang dialami oleh rakyat jelata yang tidak menyokong BERSIH 1 hingga 3 ini, petugas-petugas keselamatan, wartawan, serta imej negara sendiri, di manakah hak asasi untuk rakyat jelata, petugas keselamtan, wartawan serta negara sendiri yang menjadi mangsa ainaya oleh BERSIH ini? Di manakah pembelaan untuk golongan yang tertindas itu? Pihak kerajaan patutnya melindungi hak asasi rakyat jelata yang mahukan keamanan dan kesejahtaraan, petugas keselamatan yang bertungkus lumus siang dan malam menjaga keamanan negara, wartawan yang melaporkan berita penting negara, serta imej negara yang perlu dijaga, bukannya membiarkan pendemontrasi BERSIH yang didokong oleh Pakatan Rakyat yang hanya mementing nafsu serakah mereka sahaja, persoalan yang ingin saya utarakan di sini adalah di antara hak asasi manusia! rakyat jelata yang inginkan keamanan dan kesejahteraan, petugas keselamatan, wartawan dan negara dengan nafsu serakah pendemontrasi BERSIH yang diapi-apikan oleh Pakatan Rakyat mana yang lebih utama? Pihak kerajaan dan Kementerian Dalam Negeri perlu tegas dalam hal ini, kepada Menteri Hishammuddin, kalau tak reti nak jaga rakyat umum dan takut kepada Penipu Rakyat, lebih baik ko letak jawatan dan jadi guru tadika sajalah.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

April 29, 2012 2:33 PM

JawaJohor said...

GAMBAR DAH KELUAR, JAGA MALAM NI POLIS KETUK PINTU RUMAH YA.................
LEPAS TU MASUK UNIVERSITI SANGKAR BESI YA....
TAHNIAH, KAMU CERDIK.

April 29, 2012 2:36 PM

Anonymous said...

POLIS SALAH
UMNO SALAH
DBKL SALAH
FRU SALAH
PEKEDAI SALAH DREBAR TEKSI SALAH
PERDANA MENTERI PUN SALAH.............
SIAPA YANG BETUL.
OF COURSE. BERSIH. SAJA YANG BETUL.
ANWAR LEBIH BETUL, MAKSUM YOU, NO DOSA ONE.
NIK AZIZ NABI KELUAR FATWA WAJIB !

BAGI RAKYAT YANG BIJAK, PANDAI PANDAI LAH BERFIKIR.

April 29, 2012 2:43 PM

Anonymous said...

KERAJAAN MELAYU UMNO TUMBANG,
LEPAS TUE KERAJAAN CINA KOMUNIS LA NAIK..SINGAPORE SAMBUNG DGN MALAYSIA JADI APE NTAH..

April 29, 2012 2:45 PM

Anonymous said...

Ibadat baru agama PAS "demontrasi BERSIH 3.0", ibadat yang sangat ekstrim. Nik Aziz menyamakan demontrasi BERSIH 3.0 seperti solat wajib termasuk solat jumaat, malahan Nik Aziz juga menyamakan demontrasi liar BERSIh 3.0 seperti ibadah haji. Kononnya solat jemaah pun himpun juga, haji pun himpun juga, demontrasi liar pun pun himpun juga, jemaah kepala butoh ko sajalah Nik Aziz, buat jahat berkumpulan macam tu ko boleh samakan dengan ibadah ke?

Dalam solat jemaah memang orang berkumpul tetapi berdisiplin sambil memuji-muji Allah dalam surah dan rukun solat. Begitu juga dengan haji, manusia berdisiplin melakukan ibadah dengan memuji kebesaran Allah, tapi lihatlah BERSIH 3.0, penuh dengan maki hamun, dan bertindak ganas serta tidak berdisiplin, itu boleh sama dengan dengan ibadat seperti haji dan solat ke Nik Aziz? Mungkin bila polis dibalign dengan objek keras termasuk dibaling dengan kon keselamatan ko anggap seperti melontar jamrah di Mina, tapi jangan melampau sangat, jangan samakan melontar jamrah di di Mina dengan perbuatan pendemontrasi BERSIH membaling objek keras hingga mencederakan petugas keselamatan, melontar jamrah di Mina adalah simbolik tindakan Nabi Allah Ibrahim Alaihissalam melontar iblis yang mahu menggangu ibadat beliau kepada Allah. Tetapi apakah pihak polis yang diserang, diainaya, dilontar dengan objek-objek yang berbahaya itu mengganggu ibadat pendemontrasi BERSIH kepada Allah, apakah pendemontrasi BERSIH dilarang solat atau semasa tengah solat ada polis pukul mereka? Tidak ada sama sekali, jelas perbuatan pendemontrasi BERSIH ini sangat melampau dan tidak dapat diterima oleh manusia yang waras, mereka perlu dikenakan tindakan keras, malahan Nik Aziz perlu dihantar ke hospital sakit gila kerana beliau sudah berfikiran tidak betul hingga mengancam negara dengan 'fatwa' sesat dia ini. Nik Aziz perlu dihantar ke Hospital Bahagia atau Hospital Permai atau Hospital Bukit Padang di Kota Kinabalu untuk diberikan rawatan psikiatri, mungkin kemurungan melampau akibat PAS yang telah me! njadi pe cacai kepada DAP menjadi Nik Aziz tertekan hingga sanggup berbuat kenyataan mengarut sedemikian rupa. Tetapi yang salah tetap salah dan kenalah dikenakan tindakan yang sewajarnya.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, Hidup Barisan Nasional.

April 29, 2012 2:47 PM

Anonymous said...

Anonymous said...

KERAJAAN MELAYU UMNO TUMBANG,
LEPAS TUE KERAJAAN CINA KOMUNIS LA NAIK..SINGAPORE SAMBUNG DGN MALAYSIA JADI APE NTAH..

April 29, 2012 2:45 PM

-------------------------------------

Semoga Allah Taala menyelamatkan Malaysia daripada golongan pengkhianat dan penderhaka kepada negara yang mahu menjahanamkan negara ini, dan semoga golongan pengkhianat dan penderhaka ini menerima pembalasan atas pengkhianatan, penderhakaan dan pengainayaan yang mereka lakukan terahadap rakyat jelata yang mahukan keamanan dan kesejahtaran, amin.

April 29, 2012 2:49 PM

Anonymous said...

The youth is starting to change
Are you starting to change?
Are you?
Together...
Together...
Together...

Undilah parti yg tidak menghancurkan negara seperti di atas..

April 29, 2012 2:53 PM

Anonymous said...

tindakan golongan berok berok liar terlepas kandang semalam memberikan satu kelebihan kpd BN dlm usaha mereka memenangi pilihan raya akan dtg dgn majoriti 2/3. Imej pakatan berok yg di ketuai oleh berok bernafsu songsang telah tercalar terok akibat perbuatan pengikut pengikut nya...rakyat secara keseluruhannya bukan bodoh dlm menilai mana satu kerajaan yg menjaga kebajikan rakyat dan yg mana satu hanya berjuang menjaga bontot se ekor berok yg bernafsu songsang dan sentiasa bermimpi nak jadi PM.....

April 29, 2012 2:53 PM
Tun Teja said...

1. Bila aku tengok Channelnews Asia di selatan darah aku menyirap. Laporannya hanya menyebelahkan kaum pembangkang. Dua pensyarah dari Singapura menyebelahi kaum bandido ini. Bandido kata orang Sepanyol 'samseng' bagi kita.

2. Prof. Oh Sei Un (warga Sabah) kata banyak pengundi hantu yang tidak dileraikan oleh orang-orang SPR. Katanya lagi pilihan raya tidak patut dipercepatkan. Lagi satu prof jemputan dari Filipina (banana repablik) ini memang seharusnya didesak dengan keras oleh masyarakat awam kerana penipuan pilihan raya. Nama dia T d Rosario ini memang prof buta nak mampos. Tak tahu fitnah-fitnah dalam yang diapi-apikan oleh Kafir Ambiga.

3. Kemudian seperti biasa CNA suka menginterview dengan Marina Keparat dari Sister in Islam. Dia cakap dengan bahasa Melayu '..cakap tak serupa bikin…' dia menghentam kerajaan BN tidak mahu membuktikan yang mereka sudah buat pembaikan didalam pilihan raya. Perempuan ini ada problem ke ? Sampai membantah parti ayahnya sendiri yang dahulu presiden UMNO ? Kejam fikiran kau, Marina.
Marina, sudah jadi janda orang Perancis, kemudian berkahwin dengan orang Indonesia, sebab itu fikiran jadi campur aduk. Tidak constant dengan fikiran seorang yang tenang dan beriman tinggi, malahan bersetongkol dengan kaum LBGT.
Marina sudah tentu tiada kesedaran patriotisma didalam fikirannya. Sama dengan Prof Oh Sei Un. Tidak ta'at kepada negara mereka yang memberi dia kewargaan malahan memburukkan nama negara sendiri.

4. Lepas itu CNA tunjuk Ambiga cakap satu ayat sahaja. "Today is your day.." Yang lain Ambiga cakap berhasutan api tidak dipublishkan.
Tengoklah fikir-fikirkan sendiri, senang bagi CNA hendak memburukkan kerajaan PM Najib.

April 29, 2012 3:00 PM

Anonymous said...

Menteri dalam Negeri dan Ketua Polis Negara harus bertanggungjawab kerana terlalu berlembut dan lembik. Asyik amaran saja!!!. Kenapa memberi muka sangat kepada hanya 25 ribu penunjuk perasaan TANPA memikirkan perasaan lebih 15 juta majoriti senyap pengundi atas pagar yang menyokong kerajaan. Adakah kalian tidak memerlukan sokongan kami lagi??. Penatlah asyik amaran, amaran, amaran... Kalau diluar negara spontan saja Menteri dan KPN letak jawatan.

April 29, 2012 3:01 PM

Anonymous said...

Tun Teja, puak Singapork babi celaka haram jadah ni memang macam ini, negara dia lagi teruk PAP dah ibarat babi gila yang menindas puak pembangkang di Singapura dengan begitu tragis sekali, kalau PAP tengok ada puak pembangkan nak gugat mereka, maka mereka akan cari jalan untuk saman orang itu kemudiannya dipenjarakan dan dihalang dari bertanding pilihanraya, demonkrasi tahap babi celaka haram jadahlah PAP, memang ciPAPlah si babi Singapork haram jadahny, pihak RTM dan TV3 serta media kerajaan perlu membuat interview dengan pembangkang Singapork haramjadah ni untuk menunjukkan betapa babinya PAP di Singapork yang sentiasa menindas golongan penentang mereka. Ambiga dan geng BERSIH, bila nak demontrasi di Singapork haramjadah tu? Cakap macam sial sajalah korang ni, dasar babi pengkhianat negara.

April 29, 2012 3:05 PM

Anonymous said...

tangkap kepala dia dulu,anak buah yang menyerang serah diri,baru ketua dilepaskan.ALA-ALA MCM TEBUSAN.

April 29, 2012 3:05 PM

Anonymous said...

Kepada Blog Greenboc"anak gampang" dan peyokong PR yng membuat komen disitu,boleh lihat video insiden kereta polis di terbalikan di AIDC
di jamin bertaraf HD.

Aku rasa memang "betul" apa yng Greenboc tulis,ada orng dibawah kereta tu.Rasa2nya bini Greenboc yng sedang terkangkang.

Jngn lupa lihat video di AIDC berdurasi 2min 4saat dalam bentuk HD.Jawapan ada di situ.

April 29, 2012 3:12 PM

Anonymous said...

HADI AWANG PENGSAN KAT MAYBANK...........NASIB TAK TERUS.....
MESEJ DAH CLEAR.
MASIH SEMPAT BERTAUBAT.

April 29, 2012 3:18 PM

Anonymous said...

UMNO SAMSENG!!
UMNO SAMSENG!!
UMNO GENGSTER!!
UMNO PENGGANAS!!

Akhirnye kebenaran terserlah juga..
SAMSENG yg sebenar ialah PEMBANGKANG.
Tengok la gambar kt atas tue..

Kalo xsedar xtau la mmg hati ko
dh hitam xleh terima kebenaran selalu salahkan UMNO...

April 29, 2012 3:23 PM

Anonymous said...

Apa yang jelas tindakan Pakatan Rakyat, tindakan penganjur dan pendemontrasi BERSIH adalah penderhakaan dan pelancaran perang terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia kerana mereka bukan saja melanggar arahan mahkamah dan pihak berkuasa malahan sanggup mencederakan petugas keselamatan yang merupakan lantikan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong Malaysia melalui Suruhanjaya Polis. Serangan pendemontrasi BERSIH 3.0 terhadap pasukan polis adalah ibarat menyerang kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, malahan tindakan mencederakan pasukan polis ibarat mencederakan kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia. Tindakan yang sewajarnya dikenakan terhadap pihak yang melakukan penderhakaan dan melancarkan serangan terhadap kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia adalah hukuman mati selaras dengan seksyen 121 Penal Code. Sebagaiman ketua Al-Maunah yang membunuh dua orang anggota keselamatan dan merampas senjata dari pasukan keselamtan, tindakan pendemontrasi BERSIH mencederaan lebih dari 10 orang anggota keselamatan dan merosakakn lebih dari lima biji kenderaan milik PDRM adalah sama seperti tindakan Al-Maunah, sekiranya Al-Maunah dikenakan tindakan keras di mana ketuanya dan tiga orang kanan beliau dikenakan hukuman mati dan 16 lagi ahli subahat mereka dikenakan hukuman penjara sepanjang hayat, maka penganjur dan pendemontrasi BERSIH ini patut mendapat hukuman yang sama kerana tindakan mereka adalah sama iaitu melakukan penentangan secara kekerasan terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertua Agong Malaysia.

Kerajaan perlu mengambil tindakan yang setimpal terhadap penderhakaan dan penentangan terhadap kerajaan Malaysia yang mana Ketua Negara bagi Malaysia adalah Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, penentangan dan penderhakaan secara kekerasan terhadap kerajaan Malaysia adala! h sama s eperti melancarkan peperangan kepada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, maka hukumannya saya ulangi sekali lagi adalah selanyaknya kepada mereka ini adalah seperti geng Al-Maunah, itu yang selayaknya untuk mereka ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

April 29, 2012 3:24 PM

Anonymous said...

Melayu seperti dalam gambar itu adalah anak anak didik Yakjuj wa makjuj pimpinan Anwar Ibrahim. Anwar, jika negara ini huru hara lagi macam 13 May 69 aku akan cari kau hingga ke lubang cacing. You are the BASTARD Abwar. Kaulah pembelot bangsa Mrlayu dan Ugama Islam.

Ambiga @ Babiga u lah keling parya yang melampaui batas. You also the real BASTARD. You just watch out.

April 29, 2012 3:26 PM

Anonymous said...

GAP jangan lupa CLOSE UP gambar BEROK
yng tujah muka polis dgn kon,pakai baju belang ada jalur hitam.

Kalau boleh siarkan gambar muka dia
satu Malaysia orng nak tahu berok nie dari hutan mana?

April 29, 2012 3:29 PM

Anonymous said...

YA..INILAH DIA CHANGE ATAU UBAH YANG DIINGINKAN SANGAT OLEH PUAK2 PAKATAN YANG ZALIM!

YA...AKU SETUJU DENGAN CHANGE ATAU UBAH, TAPI BUKAN UGLY CHANGE ATAU PERUBAHAN YANG BURUK!

PAKATAN RAKYAT =UGLY CHANGE=REJECT!!!

April 29, 2012 3:32 PM
Tun Teja said...

1. Laporan dari Sunday (Straits) Times Singapura menyatakan keadaan mula-mula terkawal, tetapi waktu tengahari jadi rempuhan dahsyat. "The message we're sending is that we must have clean elections!" jeritan kuat oleh si bapak homoseksual anwar merujuk kepada PM Najib, catitan Carolyn Hong.

2. Kata Kafir Ambiga kepada wartawan "everything was going fine until someone broke through." "We want the police to fully investigate all who engaged in violence. This was not we wanted at all."

Sudah ternyata Kafir Ambiga inilah yang mencetuskan rusuhan berlaku semalam. Tetapi dia buat tidak tahu sahaja. Malahan dia menghumpaskan beban kepada polis untuk menyiasat. Peguam macam perempuan ini memang cekap bercakap bohong. Mata macam syaitan penuh dengan pembohongan.
Hipokrit kau Kafir Ambiga.

April 29, 2012 3:32 PM

Anonymous said...

Yg bersalah ialah KDN/PDRM yg membiarkan berok2 ni bermaharajalela di jalanan. Bershit 3 bkn prog spontan, dan dircng lama selruh dunia tau mgnainya tpi apa tdkn KDN, Menterinya yg Lembik asyik bagi Amaran tak abis2 konon atas semangat himpunan...Semangat ape, itu namenya Semangat org pengecut, tidak berani bertindak...Lebih baik LETAK JAWATAN shj jika tak mampu lg @ layak mejlnkan T/Jawab...Bagi PDRM, IGP jgn le nak manjakan PENDEMO HARAM JADAH NI,nak bagi makan/layan mcm tetamu jamuan kawin, Nak tggu smp ada Peg/Ang mati baru nak sedar...Baik Pencen je @ LETAK JAWATAN... Dua2 Anda GAGAL bagi saya...

April 29, 2012 3:34 PM

Anonymous said...

Berlakunya peristiwa kekejaman BERSHIT dah pasti CREDIT TO BN...

Macam ni nak bagi tadbir negara???
Puak2 samseng rupanya....memang tak layak untuk jadi PEMERINTAH.

Aku tetap memangkah BN PRU 13 ni...
aku tak sanggup negara dikuasi puak-puak samseng....

Yang pasti aku akan beralih ke BN..

ALLAHUAKHBAR...... SELAMATKANLAH BUMI MALAYSIA....

April 29, 2012 3:35 PM

Anonymous said...

Anonymous said...

GAP jangan lupa CLOSE UP gambar BEROK
yng tujah muka polis dgn kon,pakai baju belang ada jalur hitam.

Kalau boleh siarkan gambar muka dia
satu Malaysia orng nak tahu berok nie dari hutan mana?

April 29, 2012 3:29 PM

-----------------------------------

Sokong saranan anon di atas, gambar 'berok' yang mengainaya polis dengan menujah kon kepada polis hingga cedera perlu dipaparkan untuk dikesan supaya cepat info sampai kepada pihak polis untuk ditangkap 'berok' itu untuk 'dipamerkan' dalam kandang besi penjara @ 'zoo' untuk 'berok BERSHIT'.

Kerajaan perlu ambil tindakan tegas, rakyat menantikan tindakan tegas dan keras dari pihak kerajaan terhadap bangsat-bangsat dan barua-barua perosak masyarakat ini, ketuanya seperti Ambiga @ Babigila, Anwar, Hadi Awang, Mat Sabu, Mampos Omar, Dzulefly Ahmad, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dan lain-lain pimpinan Pakatan Rakyat yang menjadi pengajur BERSIH perlu dikenakan hukuman tegas sebagaimana saranan pada komen April 29, 2012 2:32 PM, April 29, 2012 2:33 PM dan April 29, 2012 3:24 PM. Menteri Dalam Negeri, sila jaga maruah kerajaan dan negara, sila ambil tindakan tegas, kalau ko masih takut dengan Ambiga dan Pakatan Rakyat, lebih baik ko letak jawatan dan ko pergi main masak-masak dengan puak BERSHIT jahaman itulah.

Tindakan keras dan tegas perlu untuk pengajaran kepada orang ramai bahawa Malaysia adalah negara berdaulat, sekiranya tiada tindakan keras dan tegas diambil, menunjukkan betapa lembiknya Malaysia dan Malaysia akan dipandang hina oleh masyarakat antarabangsa, apakah ini yang dikehendaki oleh Kementerian Dalam Negeri? Ada akal fikirlah dengan seeloknya kerana tindakan tegas dan keras ini bukannyalah penindasan, tetapi sebagai pengajaran terhadap golongan pengkhianat yang mengkhianati Malaysia. Kalau Hisham masih takut, maka jawatan Menteri Dalam Negeri perlu diamanahkan kepada Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor biar lebam lagi Anwar lepas ni, baru padan muka dia. Kemente! rian Dal am Negeri menteri yang tegas untuk jaga maruah negara dan keselamtan negara.

April 29, 2012 3:41 PM

Anonymous said...

Anonymous said...

Yg bersalah ialah KDN/PDRM yg membiarkan berok2 ni bermaharajalela di jalanan. Bershit 3 bkn prog spontan, dan dircng lama selruh dunia tau mgnainya tpi apa tdkn KDN, Menterinya yg Lembik asyik bagi Amaran tak abis2 konon atas semangat himpunan...Semangat ape, itu namenya Semangat org pengecut, tidak berani bertindak...Lebih baik LETAK JAWATAN shj jika tak mampu lg @ layak mejlnkan T/Jawab...Bagi PDRM, IGP jgn le nak manjakan PENDEMO HARAM JADAH NI,nak bagi makan/layan mcm tetamu jamuan kawin, Nak tggu smp ada Peg/Ang mati baru nak sedar...Baik Pencen je @ LETAK JAWATAN... Dua2 Anda GAGAL bagi saya...

April 29, 2012 3:34 PM

---------------------------------

Saya berpendapat PDRM tidak bersalah, malahan KDN pun tidak bersalah, yang bersalah adalah menteri lembik bernama Hishammuddin bin Tun Hussien yang lembik nak mampus dan pengecut tak berani ambil tindakan walaupun maruah kerajaan dan maruah negara dipijak dan dikencing berak oleh petualang pengkhianat negara seperti BERSHIT 3.0 ini. Tukarkan Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri Dalam Negeri yang baru, biar lebam lagi Anwar kali ini, dulu kena tumbuk kat mata, lepas ni satu badan lebam sampai cacat, baru padan muka pengkhianat tu.

Apa pun syabas PDRM yang berjaya mengawal keadaan, cuma masalahnya Menteri KDN saja yang lembik, PM perlu ambil serius perkara ini, kerana maruah kerajaan juga melibatkan kedaulatan Yang DiPertuan Agong Malaysia.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

April 29, 2012 3:46 PM

Anonymous said...

Dah saksikn keganasan puak KUNING tu sendiri...aq yakin ramai dah bole menetapkn pendirian samaada nak menyokong puak KUNING yg sama taraf dgn BINATANG LIAR atau pon kjaan pimpinan BN...

Dlm ketidaksempunaan BN, masih ada ruang utk rakyat brsuara, menikmati kebebasan beragama, keselesaan kehidupan..mana ada dalam dunia kebebasan mutlak...

Seburok2 BN lebih binatang lagi pakatan LANUN...hancor negeri di bwh tadbiran mrk dgn rasuah, kronisme dan segala mala kemungkaran...

Dulu masa menang 5 negeri xmau lak berdemo kata praya xbersih....dah nampak sokongan kian berat pada BN stlh DSN wat pelbagai transformasi, mula la depa nak AUTA...kot kalah PRU xmalu sangat...

April 29, 2012 3:46 PM

Anonymous said...

Kepada komen dari Anon 3:24 ptg.

SAYA SOKONG SARANAN ANDA UNTUK MEMBUAT TUDUHAN TERHADAP AMBIGA, ANWAR, LIM KIT SIANG DAN PEMIMPIN PEMIMPIN PEMBANGKANG SAMA SEPERTI PERTUDUHAN TERHADAP KUMPULAN ALMAUNAH KERANA MENDERHAKA TERHADAP KEBAWAH DULI YANG DI PERTUAN AGONG.

NAJIB. DO IT NOW OR YOU WILL REGRET IT FOREVER. IF YOU DONT DO IT NOW YOU ALSO CAN BE DEEMED AS TRAITOR TO YOUR COUNTRY.

April 29, 2012 3:49 PM

Otak geliga said...

mencelah sikit.....aku tak tahu la ada yg perasan ke tidak.....tapi aku nampak ada seorang manusia (perempuan) dlm keadaan duduk dihadapan perusuh yg dlm usaha murni menterbalikkan kereta polis

pendapat aku:
1) Memang ada manusia di bawah kereta polis berkenaan sehingga perusuh bertindak menterbalikkan kereta polis tu.....ok fine, usaha mereka nak menyelamatkan manusia tu aku PUJI...seriusli

2) ada tak gambar dekat/video yg menunjukkan ada manusia di bawah kereta sebelum kereta diterbalikkan & semasa kera termakan cili padi terhenjut2 atas kereta berkenaan????

TAPIII....jika kereta berkenaan tidak diserang, tiada kereta yg terbabas & melanggar org...punca berlaku perkara ni adalah berakar dr pengarai HODOH perusuh!!!

April 29, 2012 4:08 PM

Anonymous said...

SETUJU ANON 3;29

Mari kita ramai2 rakyat malaysia dapat bekerjasama dengan polis utk pastikan binatang BEROK yng mencederakn polis hingga parah mengunakan kon itudapat di tangkap.

Caranya GAP keluarkan gambar close up BEROK , sekiranya kami kenal atau tahu di mana dia bekerja atau tinggal, infomation akan di salurkan kepada pihak polis atau kepada GAP.Saya rasa tiada masaalah pembaca di blog GAP yg benci keganasan untk memberi kerjasama.

April 29, 2012 4:08 PM

Anonymous said...

Akibat ISA dimansukan....akta mana lagi yg berkesan utk diambil tindakan...!

April 29, 2012 4:09 PM

Anonymous said...

Babi ar...KDN buat aper ni?...ko nak sampai sampai dh bunuh mrmbunuh br nk btindak ke?...Menteri KDN..kasi tukar! lembik nk mampos!

April 29, 2012 4:09 PM

Anonymous said...

SETUJU ANON 3;29

Mari kita ramai2 rakyat malaysia dapat bekerjasama dengan polis utk pastikan binatang BEROK yng mencederakn polis hingga parah mengunakan kon itudapat di tangkap.

Caranya GAP keluarkan gambar close up BEROK , sekiranya kami kenal atau tahu di mana dia bekerja atau tinggal, infomation akan di salurkan kepada pihak polis atau kepada GAP.Saya rasa tiada masaalah pembaca di blog GAP yg benci keganasan untk memberi kerjasama.

April 29, 2012 4:10 PM
Tukang Komen said...

Berok Kuning mesti dikenakan tindakan. Kerosakan harta benda hendakalah dituntut ganti rugi dari penganjur. Jangan lagi benarkan Bershit berdemo. Kembalikan kuasa ISA. Lucutkan kerakyatan Ambiga the Traitor. Bershit adalah kumpulan THE PUKIMAKS.

April 29, 2012 4:15 PM

Anonymous said...

nik aziz adalah babi kepada segala babi..nuar adalah raja iblis..ababiga anjing betina kurap yg tak dapat meyontot anjing jantan..kesemua haram jadah ni wajib ditahan je...peduli apa dunia luar ckp..peduli kalau malaysia tak popular pun.. rumah kita..kita la yg kena jaga..hishamudin dah2 la tersengih kat depan kamera..serius la sikit...

April 29, 2012 4:20 PM

Otak geliga said...

"KEBERSIHAN adalah sebahagian daripada IMAN"

tapii lihatlah HASIL yg perusuh tinggalkan utk DBKL uruskan....SAMPAH merata-rata

nak jaga keBERSIHanpun tak mampu ada hati nak BERJIHAD...piigdahh!!!

April 29, 2012 4:22 PM

Anonymous said...

4;08

Memang mereka bodoh dan otak barbarian.Ko masuk blog AIDC ,lihat video di entry "Kejadian tumbuk menumbuk di Sogo..'Ada dua video ,pertama berdurasi 1;45 dan kedua berdurasi 2;34.Perhatikan betul2 video kedua dari mula.Ko akan dapat jawapan yng tepat.Aku tengok berulang2 kali untk pastikan bahawa aku tidak silap!

Jawapanya, sah pengikut PR gila babi ,psiko dan barbarian macm mana ketua mereka mcm tulah pengikutnya.
Tak terkecualai n.ajis.

April 29, 2012 4:23 PM
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...