BETUL KE ADA ORANG MATI DALAM HIMPUNAN BABI KUNING 3.0?

Aku nak tergelak pun ada bila aku baca berita Malaysikini yang mengatakan ada 2 orang peserta demo mati dilanggar kereta polis!

Tapi bila diamati, aku rasa apa yang dilaporkan Malaysiakini ni dah melampau, dia siap kata dia saksi beb. Aku harap PDRM siasat tulisan reporter takde maruah ni.

Aku pun ada kat sini, apa yang pasti banyak kenderaan polis dan anggota polis diserang oleh babi kuning ni. Malaysiakini cuba mengulangi insiden Supardi!

Aku harap mereka dikenakan tindakan yang sekeras-kerasnya!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...