BUKTI SAH ANWAR ARAH PERUSUH SERBU DATARAN MERDEKA ! SEBARKAN.

banyak ahli PARTI ANJING SETIA(PAS) yg sanggup mati sebab tak nak ingkari arahan...

pejuang hamas...

puki mak ko la mat sabu...

NINDIA bukti yg jelas bahawa ko fitnah...

mat sabu anak haram...

pejuang hamas...

Cakap banyak tak guna..kami perlukan tindakan sekarang atau kami protes melalui undi...

entahlah, aku mmg benci dgan pembangkang tapi keyakinan aku pd kerajaan juga semakin pudar, mungkinkah kerajaan mmg tak mmpu membuat sesuatu? atau kita sebenarnya tertipu?

KDN ...??

Berani ke Menteri BApook UMNO nak bertindak?MAlu aku UMNO ada menteri mcm pondan.Aku rasa Menteri ini anak ikan Anwar la.Sayang sungguh dia.pd Anwar.sampai xleh sentuh.Ataupun dia mmg.ketagih kote anwar.

WAJAH DAN PERANGAI SEBENAR MELAYU BODOH SIAL YANG MUDAH DI PERGUNAKAN BANGSA LAIN.

KALAU DI PERHATIKAN BETOL2YANG PUKAK BARRIER DAN MULAKAN IALAH KELING PARIAH BANGSAT TAPI YANG JADI BARUA MELAYU SIAL PAKATAN RAKYAT.

BODOH BETOL MELAYU2 NI!!

HARAP2 PIHAK POLIS SIASAT DAN TANGKAP BANGSAT2 NI. GAMBAR SUDAH PON DI BERI MEMUDAHKAN KERJA POLIS DAN KDN.

TUNGGU APA LAGI!!!!

ini adalah penghasut yang semua orang nampak..pemula sebenar dan orang yang perlu dipersalahkan ialah Ambiga lah. dulu fitnah, tuduh polis macam2.sekarang, berlaku keganasan dan kekecohan, suruh polis jugak cari siapa pembuat masalah tu.kau yang tak padamkan bakar puntung rokok dan biarkan, lepas itu, rumah kau terbakar,kau suruh bomba cari siapa salah. salahnya engkaulah mangkuk hayun bodoh keling Hindu!

Blogger blogger pro kerajaan telah banyak memainkan peranan atau membantu membuat tuning untuk kerajaan. Syabbas anda semua walaupun diantara kamu yang mengatakan bahawa kamu bekerja siang dan malam tidak mengharapkan apa apa ganjaran. Baguslah dan itu ikhlas namanya kerana apa yang kita lakukan semata mata kerana Allah dan kalau itulah hakikatnya, Allah ta'ala tidak mungkir janji bahawa buat baik tetap dibalas baik.

Bagi pehak kerajaan, tidak kah para pemimpin kita diatas terasa berhutang budi kepada para blogger ini yang bertungkus lumus menyiapkan homework yang sepatutnya anda lakukan? Aku rasakan terlalu banyak input yang diberikan dan sudah terlalu banyak perkara didedahkan; mengapa kamu diatas sana berdiam seribu bahasa. Ada kah kamu pemimpin menganggap segala maklumat yang diberikan dengan fakta dan bukti itu satu dogengan atau tiupan yang melalaikan? Rakyat sudah sedar dan sudah pun bangkit dek gendang gendang yang dipalukan oleh blogger blogger penyokong kerajaan.

Apa kah kesedaran kami dihari ini?

Kerajaan seakan lemah dan layu dimana pemimpin pemimpin diatas masih tidur dan dibuai mimpi indah. PRU13 is just round the corner dan pemimpin diatas masih lagi lesu. Pembangkang semakin hebat dengan program program ganas untuk mendapatkan publisiti meluas. Segala apa yang mereka lakukan seolah tiada siapa yang boleh menghalang. Undang undang? - hanya tinggal nama dek kerana tiada penguatkuasaan serta tidak ada perlaksanaan. Siapa kah yang terhempit diketika ini, adalah rakyat bawahan yang mencari rezki dijalanan. Mereka akan kesepian menangisi nasib yang tidak menyebalahi mereka. Mereka mereka ini tidak berdemo malah menolak demonstrasi jalanan kerana ingin mencari rezeki untuk membesar dan menyekolahkan anak anak. Mereka mereka ini tidak bergaji tetap saperti kakitangan kerajaan yang tidak punyai masaalah walaupun demo diadakan setiap hari dan sepanjang tahun, kerana mereka mendapat gaji setiap penghujung bulan.

Aku amat pelik apa dah jadi pada undang undang di negara ha! ri ini? Pembangkang melakukan apa saja like no body's business. Pembangkang nampak lebih jelas kebal dari kereta kebal. Semua orang tau perhimpunan Bersih√3 adalah haram dan dianjurkan oleh pertubuhan haram; dan persoalaanya kenapa tidak dibendung dari awal lagi agar perkara tragis ini gagal dilaksanakan? Para blogger telah lengkap maklumkan berita berita petubuhan ini dan para blogger juga telah memberitahu akan agenda yang akan dilaksanakan oleh mereka ini; soalnya kemana kah perginya bapak bapak menteri kita yang tidak langsung lakukan proactive measures to deny berlakunya perhimpunan ini.

Pejuang Hamas

Kalau berguru dengan Wali Terumpah inilah akibatnya
Takkan dapat hidayat
PAS _ PArti Ajaran Sesat
PAS - Pengikut Ambiga Sial

PR bukanlah Pakatan Rakyat
PR yang sebenarnya adalah
PARTI RUSUHAN

rakyat akan buat tindakan sendiri
Sekiranya kerajaan tiada buat apapa
Tindakan atas kesalahan parti rusuhan ni.

rakyat akan buat tindakan sendiri
Sekiranya kerajaan tiada buat apapa
Tindakan atas kesalahan parti rusuhan ni.

rakyat akan buat tindakan sendiri
Sekiranya kerajaan tiada buat apapa
Tindakan atas kesalahan parti rusuhan ni.

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...