Video Seks ~ Apa Implikasinya sekiranya ia terbukti palsu? Ustaz Fathul Bari menjelaskan..


Saya baru baru ini berbincang dengan Ustaz Fathul Bari tentang kedudukan perundangan syariah dan persaksian tentang zina dimana memang mustahil bagi mana mana Muslim yang bebas dari melakukan dosa dosa besar sanggup membiarkan mana mana pasangan melakukan zina tanpa dicegah mereka akan perbuatan itu!


Perbuatan memerangkap sesiapa pun dengan memasang kamera video secara rahsia dan kemudiannya turut bersubahat didalam kerja kerja maksiat seperti berzina itu dengan mengaturkan pelacur bagi mengenakan mana mana individu itu adalah satu pekerjaan terkutuk dan dilaknati Allahu Ta'ala!


Pihak berkuasa tertinggi Syariah negara ini wajib mengambil tindakan undang undang terhadap pihak yang bertanggungjawab terhadap usaha merakam video seks orang yang dijadikan sasaran konspirasi politik ini.


Ustaz Fathul Bari memberikan pendapat yang sama seperti di video diatas. Saya ingin mengucapkan ribuan terimakasih dan sekalung tahniah diatas iltizam ulama muda kita ini.


Mudah2an Allah Subhanahu Wa Ta'ala memberkati beliau didalam perjuangannya untuk menegakkan yang makruf dan mencegah yang mungkar!


Insya Allah!

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...