Anwar rancang adakan rusuhan!

Mat king leather atau lebih mesra dikenali sebagai Ds Omega Ibrahim yang semua orang tahu menjadi dalang dalam banyak perancangan menimbulkan rusuhan dan kacau dinegara ini.

Sejarah membuktikan Anwar sewaktu zaman pelajar menjadi salah seorang dalang dan pemimpin demo dan rusuhan di Baling.

Kemudian semasa zaman era reformasi 98.Setelah itu pada 2007-2008 apabila kebangkitan hindraf,yang menjadi perancang dan strategis untuk menarik sokongan orang india adalah Anwar.

Setelah kebangkitan hindraf gagal,apabila kaum india menyedari tertipu dengan kelentong Anwar ,gerakan itu menjadi tidak releven dan orang india telah kembali menyokong BN.


Kemudian Anwar apabila timbul isu Interlok,yang menjadi dalang utama untuk menghasut kaum india adalah Anwar,beliau bersama beberapa pemimpin hindraf merancang untuk mengadakan rusuhan yang berjaya dipatahkan oleh pihak polis di KLCC baru baru.


Brengset banjingan keparat sialan ini sekali dikesan merancang untuk menimbulkan huru hara sekali lagi dinegara ini bertujuan ubtuk mendiversi isu liwat dan video lucahnya.

Anwar telah mengarahkan rakan rakan beliau dari pergerakan Polo pejuang selatan thai untuk mengumpulkan orang orang patani untuk menyokong beliau dan turut mengarahkan beberapa orang kepercayaanya di Malaysia agar bersatu bertujuan untuk menimbulkan huru hara dinegara ini seperti mana berlakunya di Mesir dan Tunisia.


Sumber maklumat ini menyatakan perancangan ini bertujuan untuk mengulingkan kerajaan melalui jalN keganasan.Itu sajalah peluang Anwar untuk menjadi PM dan menjadi talian hayat politik beliau agar tidak dihantar merengkok ke River Bamboo Resort & Spa.


Pisau kata " pemimpin kanan pas ramai yang mendiamkan diri untuk tidak masuk campur kes video anwar,tanda mereka sudah muak dan tidak mahu lagi bersekongkol dengan Anwar"

Published with Blogger-droid v1.6.8


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...