Lagi Pengampunan Zina oleh Wali Selipar

Semalam,di Pasir Mas semasa ceramah pakatan haprak,Nik Aziz telah mengarahkan agar juak haprak PKR Sentul agar turun ke masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul untuk menghalang Datuk Eskay daripada bersumpah selepas solat Jumaat nanti.


Seruan seperti ini mengambarkan Nik Aziz sekali lagi cuba bersubahat dan seolah mengabaikan perselingkohan haram Anwar aljub sama seperti mana beliau menghalalkan Mat sabu ,adun selinsing dan adun perupok berzina dengan isteri orang.



Apa jenis manusia Nik Aziz.Bertopengkan sebagai ularmak dan menjadikan agama sebagai perkakas sebagai alat untuk menyelamatkan rakan poliyik yang sehaluan dengan beliau.

Kita semu sedia maklum,jika menyertai pakatan pasti kesemua dosa akan diampun malah mendapat lesen besar untuk melakukan apa saja.


Pisau sebenarnya tidak mengemari dan teruja dengan pendedahan video seks Anwar,kerana sebagai umat Islam kita tidak harus mengaibkan sesiapa hingga ketahap ini.Namun atas nama agama bangsa dan negara,kejahatan dan banjingan seperti Anwar harus didedahkan .Beliau harus dihapuskan dari politik negara.

Haprak seperti Anwar tidak layak untuk menjadi pemimpin.Moral beliau yang tidak mengenal jantan betina ,tidak mengenal depan belakang ,semua dibelasah.Perselingkoham haram beliau dikhabarkan bukan saja dirakamkan dinegara ini,malah pihak negara asing turut menyimpan video beliau menutuh jantan betina.Adakah pemimpin seperti ini yang juak haprak mahu?Video beliau bakal dijadikan taruhan untuk mengadai kepentingan negara.


Haprak seperti Anwar mengila dengan pelbagai tuduhan terhadap lawan,dia yang dapat sedap orang lain pula dituduh.Kontol Anwar Umno kontrol pakai remote ka?

Pisau kata "patutlah depa bantai ikut suka hati,semuany! a halal"
Published with Blogger-droid v1.6.8


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...