Tenang:Anda Jahiliah Tak Undi PAS?Faham?!


Turunnya Nik Aziz wali selipar junjungan besar ke Tenang bermakna makn besar bala yang akan menimpa gerembolan khawarij PAS dan pakatan.


Tidak pernah dalam mana mana kempen si tua ini benar benar membantu sebaliknya menyusahkan pengarah pilihanraya khawarij. Bala yang dibawa sebagai bekal untuk khawarij PAS berupa mulutnya yang bagai p*ki ayam cakap ikut sedap mulut dan tidak dilindungi oleh mana mana syarikat insuran.


Selepas Nizar mengkafirkan pengundi Tenang,kini disambut pula oleh Nik Aziz dengan ugutan barang sesiapa yang tidak mengundi PAS adalah orang jahiliah.Kenyataan paling sedap dikeluarkan oleh Nik Aziz dan Nizar bermakna jika mana mana umat Islam mengundi PAS atau pun DAP maka akan dianggap mengikuti syariat dan tidak menjadi jahiliah.


Sekali lagi umat Islam dihukum oleh khawarij kerana tidak menurut kata mereka. Buat rakyat Johor dan pengundi Tenang secara khusus anda adalah orang jahiliah.Tidak kira setinggi mana anda mengaji atau bertakwa kepada Allah SWT kesemuanya akan menjadi perbuatan yang sia sia jika tidak mengundi PAS. Ini kerana syurga hanya dijanjikan kepada ahli ahli khawarij PAS sahaja.


Bayangkan ibu dan bapa anda yang sudah tiada,saudara mara dan seluruh ahli keluarga anda yang sudah meninggal dunia kini berada didalam neraka kerana tidak mengundi PAS.


Pisau berdiri dihadapan Nik Aziz semasa ceramah beliau di sini,apa yang dapat dilihat dari raut wajahnya hanya mengambarkan seorang tua nyanyok yang masih berpaut kuat terhadap tahta dan harta.Nik Aziz tidak lebih dari seorang ahli politik yang menjadikan agama sebagai alat mendapatkan kuasa.Tarafnya sama seperti Teo Nie Ching atau pun Eli Wong kedua duanya mendapat laba politik hasil lacuran agam! a oleh N ik Aziz.


Undi DAP tak jahiliah?Macam tu ka?


Pisau kata " ada benda nak meletup ? ya ka?"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...