Gempar!Pendedahan Gambar Kekasih Din Pudu?



Nama sebenar WANITA ini ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor. Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin. Mungkin YB Salahuddin tertanya-tanya bagaimana kisah hubungan beliau ini boleh dihidu!

Kempen PRK N.05 Tenang sudah sampai ke penghujung. Sana sini kemeriahan menjelang Hari Mengundi makin terasa, keadaan jalan raya yang sesak di Pekan Labis ditambah hujan yang renyai-renyai menambah lagi kemeriahan ibarat suasana "mantai" menjelang Aidilfitri. Selepas 30 Januari, penduduk tenang akan merindui suasana meriah ini yang entah bila lagi akan berlaku. Harap-harap mana-mana calon yang menang dipanjangkan umur dan diperelokkan kelakuan serta kekuatan untuk memberi khidmat kepada masyarakat.

Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih.

Selepas PRK ini semua jentera akan pulang ke kawasan masing-masing dan yang ditinggalkan hanyalah keaiban calon-calon bertanding yang pastinya memberi kesan jangka panjang dan disebut-sebut orang. Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri.

Azizah oh azizah,nama pujaan Din Pudu ketua pengarah pilihanraya khawarij PAS.klik sini pendedahan skrewkuat


Hoi blogger pencacai haprak.. pi tanya Din Pudu,siapa azizah tu..haha

Pisau kata " dia bom kapur kat kita,kita hantar nuklear kasi hancur sama dia"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...