Yang Nak Masuk Sangat Dalam Masjid Kenapa?



Teo Ni Ching,kali ini lebih daring pakaiannya masuk kedalam kawasan masjid.Sebelum ini isu tidak menutup aurat dan memberi ucapan diruangan solat ditimbulkan.Namun setelah diberi endorsement oleh Nik Aziz segalanya sudah dihalalkan. Tak ada masaalah katanya noktah! Ini kerana fatwa Nik Aziz lebih 'muktabar' dan mengatasi daripada majlis fatwa kebangsaan:klik sini


Beriadah bersama rakyat tidak menjadi masaalah buat seorang wakil rakyat,beriadah ketika Maal Hijrah pun tidak menjadi soal. Yang menjadi persoalan mengapa benak sangat melayu ISLAM pakatan hingga tidak berani menegur YB Teo mana boleh dan mana tidak boleh?


Kononnya mahu tunjukkan toleransi dan keterbukaan,malangnya keterbukaan kalangan penganut Isle pakatan sudah tidak mengenal batas.


Soal kepentingan menjaga kesucian di kawasan masjid sudah tentu Yb Teo tidak tahu,tetapi sudah menjadi tanggungjawab buat penganut Isle pakatan memberi teguran .Apakah apabila menjadi penganut Isle pakatan kesemuanya diliberalkan?


Isu penganut Isle pakatan satu hal,yang satu lagi si Yb Teo yang nak sangat masuk dalam kawasan masjid ni kenapa? Nak masuk Islam? Atau nak raih undi melayu ?

"Sama ada orang bukan Muslim boleh masuk surau? Sama ada orang bukan Muslim boleh masuk perkarangan masjid? Sama ada orang bukan Muslim boleh baca Quran? Sama ada orang bukan Muslim boleh guna Kalimah Allah?" soalnya bertalu-talu. "Sekiranya Datuk Seri Najib (Razak) dan pemimpin-pemimpin Umno yang lain cannot be bothered untuk menjawab soalan-soalan saya, mungkin pemimpin-pemimpin MCA, GERAKAN ataupun MIC boleh mengeluarkan satu senarai 'OK Tak OK' untuk semua warga bukan Muslim negara ini?" tegasnya.-Msiakini

Cara beliau mempersoalkan larangan dan pantang larang mengenai sensitiviti Islam seolah olah begitu terdesak,seolah olah pantang larang ini mengganggu kerjanya untuk berkempen terhadap umat Islam.


Apa kena mengena Ds Najib dan Umno dalam hal ini? Ini isu sensitiviti umat Islam ,cara Yb Teo mem! persoalk an isu ini hingga membabitkan Ds Najib dan Umno memperlihatkan sikap biadap dan kurang ajar. Inilah contoh Ultra kiasu chauvanist rasis bercakap. Jika melayu bercakap soal dan hak bangsa sendiri di tuduh rasis.Jika umat Islam bercakap soal hak dan kepentingan agama sendiri turut dituduh sebagai berniat jahat.


Sebelum ini tidak pernah dan tidak ada sesiapa yang berani mempersoalkan hak,batas dan kesucian agama Islam.Sekarang ini?Ada melayu berani angkat muka apabila dipersoalkan sebegitu rupa. Telahan YB Teo yang kurang ajar seolah olah umat Islam pula yang bersalah kerana mempersoalkan tindakan beliau.


Kita sedia maklum bagaimana Guan Eng sekarang ini lebih islamik daripada Khalid Samad,hinggakan habis kesemua masjid di seluruh Pulau Pinang dikunjungi disertakan dengan hamper dan kotak kurma. Guan Eng cuba menonjolkan beliau begitu Islamik daripada PAS hinggakan pemerintahannya diiktiraf setaraf khalifah Umar Abdul Aziz wali besaq khawarij PAS.


Masihkan anda ingat semasa bulan ramadhan yang lepas,DAP melancarkan kempen masuk masjid di Selangor dan Pulau Pinang.KEMPEN beli hati melayu,itulah matlamatnya.


Kemudian Ngeh Khor Ham dengan ayat "aura" nya yang mendapat teriakan takbir oleh khawarij PAS.Teresa Kok masuk kedalam masjid berskirt dan baru baru ini masjid negara dijadikan ibarat pasar awam oleh haprak pakatan terutamanya DAP.Mereka mereka ini dibela dan dihalalkan oleh khawarij PAS.DAP mendapat lesen besar dan ditauliah halal apa saja untuk melanggar Islam diberikan oleh khawarij PAS .


Kesemua ini adalah taktik yang diguna pakai oleh Lee Kuan Yew semasa berkempen di Kg Tani,Singapura pada 1965.


Apa yang dipraktikkan oleh DAP sekarang ini adalah sama modus operandinya dengan parti PAP.

Apabila bangsat seperti khawarij PAS membela dan menghalalkan segala tindakan pemimpin DAP ,maka segala tindakan mereka ibarat ka! duk naik junjung.Mereka sudah berani mempersoalkan tindakan umat Islam yang mempertahankan hak kepentingan sendiri.


Selepas ini apa lagi yang melayu dan Islam ada? maruah di lanyak dan dihina sebegitu rupa.Terima kasih PAS!



Pisau kata "hoi PAS ingat Islam tu harta mak bapak hang ka "



Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...