Melayu Pakatan Sanggup Mati Pertahankan Karpal King

Sing is King,Itulah gelaran kepada Karpal King apabila menyanggah dan mengugut untuk menyaman Sultan . Karpal yang terkenal dengan kalam "over my dead body" kerana menyanggah khawarij PAS yang perjuangkan Kerajaan/Pemerintahan Islam(Islamic State/Rule).


Kelicikan Karpal bermain dengan kata kata berjaya menaikkan syahwat Nik Aziz:klik sini
Kita harus tahu perbezaan negara Islam(Islamic Country) dan Kerajaan/Pemerintahan Islam(Islamic State/Rule).Adalah bijak buat Karpal untuk mengunakan "Islam Agama Rasmi" sedangkan perjuangan khawarij PAS adalah "Kerajaan/Pemerintahan Islam".


Khawarij PAS dan melayu PKR bukan saja menitiskan air mata mendengar ucapan Karpal,malah sudah ada yang sanggup mati mempertahankan Karpal.Begitulah bebal dan hapraknya melayu didalam pakatan. Video di bawah ucapan Cikgu Rahim yang sanggup mati mempertahankan Karpal yang semua orang tahu anti kepada perjuangan khawair PAS.




Mengapa Islam dan maruah melayu mudah diperkotak katikkan?Jawapannya muda,melayu melayu seperti Cikgu Rahim inilah yang memberi muka hingga kalangan pemimpin DAP dan PKR bukan Islam bagaikan kaduk naik junjung.Mereka bebas memperkatakan apa saja hatta menjatuhkan maruah dan kesucian Islam .


Tindakan sebegini sudah pasti satu hari nanti wali besaq khawarij akan mengeluarkan fatwa adalah syahid jika mati mempertahankan DAP..


Video diatas juga membuktikan mereka mereka yang berada didalam pakatan menjadi tunggangan DAP menghalalkan cara demi tercapai matlamat.


Kepada umat Islam Pakatan,jangan sampai satu hari nanti anak cucu kamu akan kencing diatas kubur kamu atas hasil perbuatan dan tindakan kamu yang melacurkan agama.


Pisau kata " produk pakatan melacurkan agama dan bangsa, Anda sokong?"


Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...